// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

عرضه بازی مستقل Road 96 برای یک پلتفرم جدید

بازی ماجراجویی Road 96 از استودیو مستقل Digixart در سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. Road 96 سومین بازی این استودیو تا به امروز است.

بازی Lost in Harmony و بازی 11-11: Memories Retold هر دو آثاری هستند که چه در میان گیمرها و چه بین رسانه‌های ویدیوگیمی، ستایش‌های خاص خود را دریافت کرده‌اند. در نتیجه عجیب نیست که سومین بازی استودیو سازنده‌ی آن‌ها هم موفق به جلب توجه برخی از بازیکن‌ها شده است. بازی Road 96 در ژانر ماجراجویی به مخاطب اجازه‌ی شاخ‌وبرگ دادن به قصه از جهات مختلف را می‌دهد. تصمیمات شما تاثیرات قابل توجهی روی قصه‌گویی بازی Road 96 دارند و مسیرهای داستانی بسیار متفاوتی را می‌توان در این ساخته‌ی استودیو Digixart طی کرد.

داستان بازی Road 96 به سفر جاده‌ای دو نو جوان می‌پردازد و پیاده‌روی طولانی‌مدت آن‌ها به دور از شهرها را نشان می‌دهد. گیمر در بازی Road 96 با انواع‌واقسام تصمیمات کوچک‌وبزرگ روبه‌رو می‌شود؛ از اینکه آیا سوار یک کامیون بشود تا اینکه به سراغ مشاهده‌ی بخشی از حیات وحش برود یا بترسد و از آن منطقه فاصله بگیرد. آیا یک شخص خاص را دنبال می‌کنید؟ آیا تمایلی به ایستادن مقابل یک گروه از افراد بدرفتار دارید؟ تک‌تک این تصمیم‌ها روی شکل‌گیری داستان برای شخصیت و فرد همراه‌شده با او تاثیر می‌گذارند. تازه بازی ظاهرا شامل باس‌فایت هم می‌شود!

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Road 96 در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی، برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. سازندگان قول انتشار اطلاعات بیشتر راجع به این بازی مستقل طی ماه‌های آینده را داده‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده