// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

دنباله بازی Oxenfree با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Oxenfree 2: Lost Signals در سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ و پی سی عرضه می‌شود. این خبر قطعا می‌تواند برای طرفداران بازی Oxenfree، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی هیجان‌انگیز باشد.

استودیو بازی‌سازی مستقل Night School Studio که در سال ۲۰۱۴ میلادی تأسیس شد، تا به امروز چهار بازی ویدیویی را عرضه کرده است؛ بازی Oxenfree، بازی Mr. Robot:1.51exfiltrati0n، بازی Afterparty و بازی Next Stop Nowhere. به جرئت هم باید گفت که همچنان معروف‌ترین و محبوب‌ترین ساخته‌ی استودیو همان بازی Oxenfree است. در نتیجه معرفی دنباله‌ی آن قطعا خبر مهمی محسوب می‌شود.

بازی Oxenfree برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و موبایل عرضه شد. فعلا به نظر می‌رسد که بازی Oxenfree 2: Lost Signals در انحصار زمانی نینتندو سوییچ و پی سی قرار دارد. داستان این دنباله نیز پنج سال پس از رخدادهای بازی اصلی روایت می‌شود. جالب این‌جا است که عملا خود بازی Oxenfree 2: Lost Signals هم پنج سال بعد از بازی Oxenfree به بازار می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Oxenfree 2: Lost Signals به مانند قسمت اول مجموعه راوی یک داستان درام با المان‌های ماوراالطبیعه است که روی شخصیتی نوجوان متمرکز می‌شود. بازیکن این‌جا پا در کفش رایلی می‌گذارد و به شهر محل زندگی خود در کودکی بازمی‌گردد؛ تا سیگنال‌های یک فرکانس رادیویی را دنبال کند باعث آزار برخی از افراد شده‌اند. حالا باید صبر کرد و دید که بازی Oxenfree 2: Lost Signals چه‌قدر به مانند بازی Oxenfree موفق به استفاده از سیستم هوشمندانه‌ی انتخاب دیالوگ‌های معنی‌دار توسط بازیکن می‌شود.

نظر شما چیست؟ اگر بازی Oxenfree را تجربه کرده‌اید، آیا به‌شدت برای بازی Oxenfree 2: Lost Signals هیجان‌زده هستید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده