نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

نینتندو سوییچ لایت جدید با رنگ بندی چشم نواز

ساعاتی پیش نینتندو با انتشار تصاویری در حساب توییتر خود اعلام کرد که تا یک ماه آینده کنسول نینتندو سوییچ لایت با رنگ آبی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به نینتندو را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اواخر سال ۲۰۱۹ بود که این غول ژاپنی یک نسخه ارزان‌تر سوییچ تحت عنوان نینتندو سوییچ لایت را روانه بازار کرد. این کنسول که تنها می‌تواند به‌صورت دستی قابل استفاده باشد، در چهار رنگ مرجانی، طوسی، زرد و فیروزه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو با انتشار تصاویری در حساب توییتر خود به‌صورت رسمی از اضافه شدن یک رنگ جدید به خانواده نینتندو سوییچ لایت خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده، افراد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) در قفسه‌های فروشگاه‌‌ها درکنار رنگ‌های اشاره شده، کنسول نینتندو سوییچ لایت را با رنگ آبی نیز مشاهده خواهند کرد. 

کنسول نینتندو سوییچ لایت آبی رنگ در دست

برخلاف انتظارات بسیاری، کنسول نینتندو سوییچ لایت با رنگ جدید آبی به‌صورت باندل و همراه یک بازی عرضه نخواهد شد و برچسب قیمتی آن نیز همانند سایر رنگ‌ها ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

نمای روبه روی کنسول نینتندو سوییچ لایت آبی رنگ

درحالیکه امروزه یکی از بحث‌های اصلی در حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، نسخه پیشرفته کنسول نینتندو سوییچ با نام احتمالی سوییچ پرو است، اما به‌نظر می‌رسد نینتندو هنوز برنامه‌هایی برای جذب کاربران جهت خرید کنسول‌های موجود خود نیز دارد. 

کنسول نینتندو سوییچ آبی رنگ

حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص رنگ جدید اضافه شده به خانواده نینتندو سوییچ لایت را با ما در میان بگذارید. آیا انتخاب شما برای خرید این کنسول رنگ آبی است؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده