// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱

احتمال ساخت ریمستر بازی Sonic Colors

باتوجه‌به اطلاعات قرارگرفته در یک خرده‌فروشی فرانسوی و یک استودیو ضبط صدا به نظر می‌رسد که سگا به‌زودی نسخه‌ی ریمستر بازی Sonic Colors را معرفی می‌کند.

از آن‌جایی که فیلم Sonic the Hedgehog، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی یک موفقیت مالی بود و کار روی دنباله‌ی آن هم آغاز شده است، تعجبی ندارد اگر توجه خود سگا به سری بازی سونیک نیز بیشتر از قبل شود. حالا استودیو صداگذاری iksample در آلمان، بازی Sonic Colors Remastered را در فهرست پروژه‌های خود قرار داد. سپس به محض جلب شدن توجه مردم به این فهرست، سایت بسته شد و فعلا کسی به آن دسترسی ندارد.

در همین حین خرده‌فروشی Sogamely داخل فرانسه هم بازی Sonic Colors Ultimate را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ فهرست کرده بود. به محض جلب شدن توجه گیمرها به این وب‌سایت هم خرده‌فروشی مورد بحث به سرعت صفحه‌ی بازی Sonic Colors Ultimate را حذف کرد. در نتیجه ظاهرا بعید نیست فاصله‌ی زیادی تا زمان معرفی و حتی عرضه‌ی نسخه ریمستر بازی Sonic Colors توسط سگا باقی نمانده باشد.

بازی Sonic Colors در سال ۲۰۱۰ میلادی برای کنسول Wii و کنسول DS نینتندو عرضه شده بود. اما نسخه‌ی Wii بازی تفاوت قابل توجهی با نسخه‌ی DS آن داشت. مثلا نسخه‌ی DS بازی Sonic Colors از دو صفحه‌ی نمایش آن کنسول دستی خاص نینتندو بهره‌ی فراوانی می‌برد. حالا باید صبر کرد و دید که اگر این شایعات واقعی از آب دربیایند، سگا کدام سونیک کالرز را ریمستر کرده است. شاید هم همان‌گونه که از اسم Sonic Colors Ultimate برداشت می‌شود، سگا هر دو نسخه را ریمستر کند و در یک کالکشن تحویل گیمرها بدهد. سگا به‌تازگی توسط متاکریتیک به‌عنوان برترین ناشر بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد و حدودا ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ی بیشتر از شرکت Nexon دریافت کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده