// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲

اعلام تاریخ عرضه ریمیک بازی Destroy All Humans برای پلتفرمی جدید

نسخه‌ی ریمیک بازی !Destroy All Humans در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. حالا می‌دانیم که این بازی چه زمانی در دسترس گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید در یک شهر به‌عنوان بیگانه مشغول حمله به همه‌ی مردم شوید و آن‌ها را به اشکال مختلف اذیت کنید، بازی خنده‌آور Destroy All Humans را نباید از دست بدهید! نسخه‌ی ریمیک بازی Destroy All Humans حدودا یک سال قبل توسط شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شد و پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس هم توانایی اجرای آن با کیفیت بهتر را دارند. اما ماهیت سرگرم‌کننده‌ی بازی برای بسیاری از بازیکن‌ها کاری می‌کرد که عده‌ای به‌دنبال تجربه‌ی آن روی کنسول نینتندو به شکل دستی باشند.

ریمیک بازی Destroy All Humans در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) با قیمت ۴۰ دلار برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. استودیو بلک فارست گیمز با پخش تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی Destroy All Humans به گیمرها اجازه داد که کیفیت آن روی کنسول مورد بحث را مورد قضاوت قرار بدهند. زومجی در بررسی بازی Destroy All Humans به آن نمره‌ی خوب ۷ از ۱۰ را داده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Destroy All Humans از همان روز عرضه شامل اسکین‌هایی می‌شود که با در قالب یک بسته‌ی الحاقی به نسخه‌های قبلی بازی افزوده شدند. همچنین داخل اروپا دو نسخه‌ی بسیار پرخرج و واقعا خاص کالکتور هم برای بازی عرضه خواهند شد که به ترتیب ۱۵۰ و ۴۰۰ دلار قیمت دارند. بالاخره سری بازی Destroy All Humans نسبتا قدیمی است و برخی افراد انقدر با آن خاطره دارند که بخواهند سراغ تهیه‌ی نسخه‌های فیزیکی خاص بروند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده