// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۴

رونمایی از بازی انحصاری Pac-Man 99 ؛ بتل رویال پک من

بالاخره مشخص شد که پس از حذف شدن بازی Super Mario Bros. 35 از سرویس نینتندو سوییچ آنلاین، چه محصولی جای آن را می‌گیرد تا گیمرها را سرگرم کند.

پس از بازی Tetris 99 و بازی Super Mario Bros. 35 حالا نوبت به بازی بتل رویال انحصاری جدید نینتندو سوییچ رسیده است؛ بازی Pac-Man 99 که در اختیار مشترک‌های سرویس آنلاین نینتندو قرار می‌گیرد. در این بازی همه تلاش می‌کنند که آخرین پک-من باقی‌مانده باشند. جنس تصویرسازی‌ها و گیم‌پلی بازی هم دقیقا مخاطب را به یاد نخستین بازی Pac-Man، محصول سال ۱۹۸۰ میلادی می‌اندازد.

گیمر باید برای مقابله با هر روح سراغ استفاده از قدرت‌های به‌خصوص برود. سپس هر روح شکست‌خورده توسط شما، به‌عنوان یک پک-من نابودکننده وارد صفحه‌ی یک بازیکن دیگر می‌شود تا کار برای او سخت‌تر شود. اگر به پک-من‌های نابودکننده برخورد کنید، سرعت پک-من کاهش می‌یابد و احتمال رسیدن یک روح به شما به مراتب بیشتر می‌شود. گیمر در کل به هشت استراتژی برای آزار سایر بازیکن‌ها دسترسی دارد؛ تا مثلا سرعت بازی برای یک بازیکن دیگر را افزایش دهد تا احتمال شکار شدن او توسط ارواح بالا برود. همچنین بازی از ۲۰ تم مختلف پشتیبانی می‌کند که البته باید آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کرد. این تم‌ها موسیقی و برخی از جلوه‌های بصری بازی را تغییر می‌دهند و الهام‌گرفته از آثاری همچون بازی Galaga، بازی Xevious و بازی Dig Dug هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

نینتندو خبر عرضه‌ی ناگهانی بازی Pac-Man 99 را به‌سادگی با پخش تریلر در یک توئیت اعلام کرد. در چند روز گذشته نیز بسیاری از گیمرها می‌خواستند بدانند که آیا شرکت ژاپنی پس از حذف کامل بازی Super Mario Bros. 35 آیا قصد آوردن اثری دیگر به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را دارد یا نه. جف گراب، ژورنالیست صنعت ویدیوگیم هم گفته بود که نینتندو به‌زودی به شکل ناگهانی خبر جالبی را منتشر می‌کند و بعد از معرفی بازی Pac-Man 99 گفت که در حال اشاره به همین بتل رویال انحصاری بوده است.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده