نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

اعلام زمان آغاز فصل دوم Sea of Thieves

زمان آغاز فصل دوم بازی Sea of Thieves ساخته استودیو Rare به‌تازگی اعلام شده است.

استودیو بازی‌سازی Rare (رِیر) و مایکروسافت به‌تازگی زمان آغاز شدن فصل دوم بازی Sea of Thieves را اعلام کرده‌اند. بر این اساس، فصل دوم بازی Sea of Thieves از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) آغاز خواهد شد. همچنین به همین مناسبت تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves پخش شده است. بازیکنان در این بازی در نقش دزدان دریایی قرار می‌گیرند و در دریاهای جهان وسیع بازی به گشت‌و‌گذار و ماجراجویی مشغول می‌شوند.

تصویر از محیط بازی Sea of Thieves

در بازی Sea of Thieves هر کاربر می‌تواند به‌تنهایی یا با جمعی از دوستان خود به دریانوردی بپردازد. نکته قابل‌توجه بازی اما آن است که کاربر حین تجربه آنلاین بازی و گشت‌و‌گذار در اقیانوس‌ها با بازیکنان دیگر مواجه می‌شود. این مواجهه در دریا طبیعتا می‌تواند به جنگ و غارت و غرق شدن و یکی از کشتی‌ها منجر شود. همچنین کاربران می‌توانند به تجربه بخش داستانی و سی ساعته بازی بپردازند که واجد صحنه‌های سینماتیکی دیدنی است. بازی Sea of Thieves در زمان عرضه موفق به جلب آنچنانی نظر بازیکنان و منتقدان نشد اما با پشتیبانی قوی استودیو رِیر و ارائه مداوم محتوا توسط آن‌ها، Sea of Thieves حالا یک بازی چندنفره پرطرفدار است.

 رِیر همچنین در نظر دارد به پشتیبانی مداوم از این بازی ادامه دهد. بازی Sea of Thieves هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی سه سال پیش عرضه شد و تاکنون ۲۰ میلیون کاربر داشته است. شما می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Sea of Thieves را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده