// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹

برگزاری فصل جدید NBA 2K League به صورت انحصاری روی PS5

صفحه‌ی توییتر NBA 2K League با انتشار ویدیویی از برگزاری فصل جدید به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ خبر داد.

NBA 2K League و پلی استیشن طی همکاری جدیدی که صورت گرفته است به‌تازگی اعلام کردند که تمامی ۲۳ تیم لیگ NBA 2K و همچنین ۱۳۸ بازیکن این بازی به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بنابر ویدیویی که به‌تازگی در اکانت توییتر NBA 2K League به همراه این اعلامیه منتشر شد، این لیگ، اولین لیگ esports است که به‌طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و اولین‌بار است که 2K League با یک کنسول قرار داد همکاری بسته است. فصل جدید لیگ NBA 2K در ماه مه آغاز می‌شود.

همکاری NBA 2K League  و پلی استیشن ۵

برندون دونوهو (Brendan Donohue)، رئیس NBA 2K League، در بیانیه‌ای در این‌باره بیان کرد:« پلی استیشن یک پیشرو قدیمی و جهانی در حیطه‌ی سرگرمی‌های تعاملی محسوب می‌شود و ما بسیار هیجان زده‌ایم که می‌توانیم از مهارت و فناوری ‌آن‌ها در حیطه‌ی بازی‌ برای ایجاد یک تجربه بهینه برای بازیکنان و طرفداران لیگ NBA 2K استفاده کنیم.» در ادامه شما می‌توانید تریلری که به‌تازگی به همراه این اعلامیه منتشر شده است را تماشا کنید.

قبل از شروع فصل جدید NBA 2K League، پلی استیشن 5 به شریک ارائه‌دهنده تمامی مسابقات Showdown که در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۱ فروردین برگزار می‌شود، تبدیل خواهد شد. این یک تورنمنت ویژه است که در آن بازیکنان، هواداران و افراد معروف لیگ NBA 2K برای جایزه‌ی ۲۵ هزار دلاری رقابت می‌کنند. همکاری پلی استیشن با NBA 2K همچنین مسابقات Global Fan Tournament را ازطریق پلتفرم آنلاین پلی استیشن یعنی Competition Center پوشش می‌دهد.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده