نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲

نسخه جدید تریلر بازی Forspoken ؛ نمایش گیم پلی بیشتر

نسخه‌ای جدید از تریلر اخیر Forspoken ساخته اسکوئرانیکس منتشر شده که صحنه‌های بیشتری از گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد.

مدت کوتاهی پیش، استودیو Square Enix (اسکوئر انیکس) در رویداد ویدیویی خود نام اصلی پروژه آتیا را اعلام و تریلری از آن منتشر کرد. در آن زمان معلوم شد که پروژه آتیا یک بازی جدید به نام Forspoken است که در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد. در همان رویداد، تریلری از بازی Forspoken نیز پخش شد. در آن تریلر فری هالند، شخصیت اصلی بازی با نقش‌آفرینی الا بالینسکا معرفی شد. حالا نسخه‌ای متفاوت از همان تریلر در دسترس قرار گرفته که شامل صحنه‌های جدید و بیشتری از گیم‌پلی بازی می‌شود. 

در این تریلر جدید شاهد جنگیدن فری با حیوانی خرس‌مانند و استفاده او از جادو علیه این موجود هستیم. داستان بازی Forspoken از این قرار است که فری به‌صورت اتفاقی به جهان آتیا وارد شده است و باید برای بقا مبارزه کند. رویدادهای داستان براساس جستجوی فری برای یافتن دلیل انتقال خود به آتیا، چالش‌های پیش روی فری و همچنین ماهیت اسرارآمیز آتیا شکل می‌گیرند.

بازی Forspoken توسط استودیو Luminous Productions برای پی‌سی و پلی استیشن 5 در دست ساخت است. این بازی زمان توسعه‌ای دوساله داشته است و در سال جاری میلادی نمایش‌ دیگری از گیم‌پلی این بازی پخش خواهد شد. نسخه جدید تریلر بازی Forspoken را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده