// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه آوریل 2021

مایکروسافت به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه آوریل برای کاربران ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرده است.

مایکروسافت در ابتدای هر ماه بازی‌های رایگان کاربران ایکس باکس لایو را معرفی می‌کند. در جریان بازی‌های معرفی شده برای ماه آوریل، کاربران به بازی‌های متنوعی دسترسی خواهند داشت. 

با شروع ماه آوریل و تا انتهای این ماه (از تاریخ ۱۲ فروردین ماه تا ۱۰ اردیبهشت ماه) می‌توانید بازی Vikings: Wolves of Midgard را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید.  Vikings: Wolves of Midgard یک بازی اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک است که بازیکنان را به نورس می‌برد.

این در حالی است که از تاریخ ۲۷ فروردین ماه، کاربران ایکس باکس لایو گلد می‌توانند بازی Truck Racing Championship را تجربه کنند. یک بازی ریسینگ متفاوت که بازیکنان را در نقش ماشین‌های سنگین قرار می‌دهد. کاربران ایکس باکس 360 هم با شروع ماه آوریل می‌توانند بازی Dark Void را تجربه کنند که نبرد با بیگانگان را به‌نمایش می‌گذارد. در انتها، بازی Hard Corps: Uprising هم از تاریخ ۲۷ فروردین ماه تا ۱۱ اردیبهشت ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس به‌واسطه‌ی سرویس Backwards Compatibility می‌توانند بازی‌های پلتفرم ایکس باکس 360 را هم تجربه کنند. در انتها می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی‌های رایگان ماه آوریل کاربران ایکس باکس لایو گلد را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده