نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

نویسنده بازی Assassin's Creed Valhalla از یوبیسافت جدا شد

داربی مک‌دویت، نویسنده سری بازی‌های Assassin's Creed پس از ۱۰ سال حضور در یوبیسافت، از این شرکت جدا شد.

یکی از نویسندگان ارشد بازی‌های Assassin's Creed در طول سال‌های گذشته، داربی مک دویت بوده؛ کسی که حدود یک دهه روی نسخه‌های متعددی از این مجموعه کار کرده و آخرین بار هم نویسندگی داستان بازی Assassin's Creed Valhalla را برعهده داشت و به‌تازگی خبر جدایی خود از شرکت یوبیسافت را منتشر کرده است.

مک‌دویت در توئیتی پیرامون این قضیه چنین نوشته است: «امروز آخرین روز کاری من در یوبیسافت مونترال است! بعد از یک دهه همکاری با افرادی درجه یک، خلق داستان‌ها و شخصیت‌های مختلف برای این مجموعه بازی فوق‌العاده و ارتباط با هواداران آن، تصمیم گرفتم به سراغ ماجراجویی جدیدی در صنعت بازی بروم. از تمام طرفداران Assassin's Creed و خالقین محتوای مرتبط با آن (مثل استریمرها و یوتیوبرها) بابت پشتیبانی از آثار ما در طول این سال‌ها و توجهی که به بازی‌های ما نشان دادند ممنونم. احترام زیادی برای شما قائل هستم و برای من افتخار بزرگی بود که با شما آشنا شوم.»

داربی مک‌دویت، نویسنده بازی Assassin

رزومه مک‌دویت در یوبیسافت شامل آثار زیادی می‌شود و از نویسندگی بازی‌هایی مثل Assassin's Creed: Bloodlines و Assassin's Creed II: Discovery تا آثار بزرگ‌تری مثل Assassin's Creed: Revelations را در کارنامه او می‌بینیم و البته دو نسخه ابتدایی و انتهایی مجموعه برای نسل هشتم یعنی Assassin's Creed IV: Black Flag و Assassin's Creed Valhalla هم داستان خود را مدیون مک‌دویت هستند و داستان انیمیشن کوتاه Assassin's Creed: Embers نیز کاری از او بوده است.

مک‌دویت پیش از حضور در یوبیسافت با شرکت‌های دیگری مثل الکترونیک آرتز نیز همکاری داشته و روی بازی‌هایی چون The Sims 2 و همین‌طور بازی‌های برگرفته از آثار دیگر مثل وقایع‌نگاری نارنیا (The Chronicles of Narnia) و نسخه‌های مختلفی از بازی‌های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) هم کار کرده و باید دید در آینده به سراغ چه پروژه‌ای می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده