نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

نمایش مبارزات و کمبوهای Biomutant در تریلر تازه بازی

تریلر جدیدی از بازی Biomutant منتشر شده است که مبارزات راه دور، کمبوها و حملات اصلی این اثر اکشن نقش‌آفرینی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

بازی Biomutant شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و تابه‌حال جزئیات پراکنده‌ای از آن منتشر شده است. به‌هرحال، این بازی اکشن جهان-باز دو ماه دیگر به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد و کاربران کامپیوتر و کنسول‌های نسل قبل می‌توانند در جهان پهناور آن به مبارزه و اکتشاف بپردازند. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلری از بازی Biomutant منتشر شده است که برخی از ابزارهای قابل استفاده در نبردها را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

بازی Biomutant امکان شرکت در مبارزات نزدیک و دور با استفاده از سلاح‌های مختلف، از تفنگ و مسلسل گرفته تا اسلحه‌های اصلی با قابلیت ایجاد شوک برقی یا انجماد را برای بازیکنان فراهم می‌آورد. همچنین می‌توان در میانه‌ی مبارزه بین سلاح‌ها جابه‌جا شد و بسته به نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. بازیکنان با کاوش در جهان بازی قطعات گوناگونی را پیدا خواهند کرد که می‌توان از آن‌ها برای ساخت سلاح‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد استفاده کرد.

بازی Biomutant در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ (۲۵ می ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود و این در حالی است که کاربران ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. پیش خرید این بازی محتوای Mercenary Class (کلاس مزدور) را در دسترس قرار می‌دهد که شامل «ترکیب منحصربه‌فردی از پِرک‌ها» است. درحال‌حاضر اطلاعاتی از سایر کلاس‌ها و ترکیب پِرک‌های آن‌ها در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن‌ها منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده