// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

امکان تجربه رایگان بازی Watch Dogs Legion

حساب کاربری توییتر Watch Dogs Legion تصویری را منتشر کرده که محتویات آینده بازی را نشان می‌دهد و همچنین خبر از رایگان شدن بازی به مدت محدود می‌دهد.

سال ۲۰۲۰ میلادی بود که بازی Watch Dogs Legion روانه بازار شد. ایده درنظر گرفته شده برای واچ داگز لیجن، ایده جدیدی بود و درجریان آن بازیکنان می‌توانستند در نقش شخصیت‌های متعددی قرار گرفته و هر یک از NPCهای داخل بازی را به تیم خود اضافه کنند. همانند سایر بازی‌های یوبیسافت (Ubisoft)، این بازی هم آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده تا جدا از رفع مشکلات، محتویات جدیدی را دریافت کند.

این در حالی است که کاربران از فردا پنجم فروردین ماه می‌توانند Watch Dogs Legion را برای مدت محدودی به رایگان تجربه کنند. درواقع یوبیسافت از تاریخ پنجم فروردین ماه (۲۵ مارس) تا هشتم فروردین ماه (۲۸ مارس) این بازی را به‌صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد. همچنین در صورت علاقه، می‌توانید Watch Dogs Legion را با نصف قیمت خریداری کنید.

محتویات Watch Dogs Legion تا انتهای تابستان

جدا از این موارد، حساب کاربری توییتر واچ داگز لیجن تصویری را منتشر کرده که خبر از محتویات آینده بازی می‌دهد. در اواخر آوریل، شاهد اضافه شدن یک کاراکتر جدید به نام مینا سیدهو هستیم و یک مرحله جدید هم درکنار محتویات دیگر به بازی اضافه می‌شود. این در حالی است که در ماه ژوئن هم کاربران به ایدن پیرس دسترسی پیدا خواهند کرد. در زیر هم می‌توانید ویدیو منتشر شده از رویداد رایگان شدن سه روزه Watch Dogs Legion را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده