// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

محتویات جدید در آپدیت ‌های آینده‌ی بازی Fallout 76

بتسدا به‌تازگی برنامه‌‌های آینده‌ی خود برای بازی Fallout 76 را برای سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده است.

استودیو بتسدا در سال ۲۰۱۸ به‌دنبال موفقیت بازی Fallout 4، نسخه جدیدی از این مجموعه‌ی پرطرفدار را با نام Fallout 76 به‌عنوان یک اثر چندنفره و آنلاین عرضه کرد اما این بازی نتوانست انتظارات طرفداران را برآورده کند. به‌لطف پشتیبانی خوب بتسدا از بازی Fallout 76 پس از عرضه، به‌نظر می‌رسد که این بازی همچنان توانسته بازیکنان خود را حفظ کند.

به‌تازگی بتسدا نقشه‌ی سازندگان در مورد محتویات جدیدی که در سال ۲۰۲۱ برای بازی Fallout 76 عرضه خواهد شد را منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد که محتویات بسیار خوبی برای فصل‌های محتلف عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید برنامه‌های آینده‌ی این استودیو را مطالعه کنید.

برنامه ۲۰۲۱ بازی Fallout 76

بهار

آپدیت بهار ما محتویات بسیار زیادی از جمله بخش‌های جدید S.P.E.C.I.A.L. Loadouts ،C.A.M.P. Slots ،Mannequins و یک بسته‌ی الحاقی جدید Daily Ops را به بازی اضافه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از این ویژگی‌های جدید می‌توانید صفحه بازی در سایت بتسدا را مطالعه کنید. اگر نمی‌توانید برای منتشر شده این محتویات صبر کنید بهتر از بدانید که بازیکنانی که مالک بازی Fallout 76 در لانچر Bethesda.net هستند، می‌توانند هم‌اکنون همه‌ی این ویژگی‌های جدید ما را امتحان کنند. همچنین بهتر است بدانید که Armour Ace‌، این بار برای یک نبرد هیجان انگیز با Commissioner Chaos و Yukon Five! بازگشته است. فصل چهار همچنین جوایز متعدد جدیدی را به Scoreboard اضافه می‌کند.

تابستان

سال گذشته ما با The Appalachian Brotherhood of Steel آشنا شدیم، شاهد درگیری بین رتبه‌های محتلف بودیم و موانع جدیدی را در مسیر آن‌ها کشف کردیم. Steel Reign با معرفی مأموریت‌های جدید، مکان‌های جدید ، NPCها و جوایز جدید قدرتمند، داستان The Brotherhood را به پایان می‌رساند. شما طرف چه کسی هستید؟ انتخاب‌های شما سرنوشت Wasteland را تغییر خواهد داد. برای زنده ماندن در Wasteland، به لباس‌های خوبی نیاز دارید! این تابستان شما می‌توانید لباس‌های خاص افسانه‌ای را با استفاده از ماژول‌های افسانه‌ای بسازید. شما می‌توانید ساخت کاراکتر خود را متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنید.

پاییز

در این فصل تغییراتی در بازی به وجود خواهد آمد و با آن تحولاتی در Private Worlds ایجاد خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره با مقالات آینده Inside the Vault همراه باشید. ما همچنین در حال توسعه بسته‌ی الحاقی دیگری برای Daily Ops هستیم تا روش‌های بیشتری برای بازی به شما ارائه دهیم.

زمستان

شما هم‌اکنون در Wasteland افسانه هستید اما آیا واقعاً افسانه‌ای هستید؟ در این فصل با تمام اسلحه‌ها و زره‌های چهار ستاره جدید افسانه‌ای آماده شوید! سپس بعد از اینکه یک روز طولانی را برای جستجوی غذا در Wasteland گذراندید، به خانه C.A.M.P خود بروید و با حیوان خانگی خود دیدار کنید.

با یک رویداد کاملاً جدید با انواعی از خطرات جدید رو‌به‌رو شوید. در چالش عمومی مهاجمان از دنیای خارجی همه افراد را در یک سرور با همدیگر متحد می‌کنند تا چالش‌های متنوعی را کامل کنند، دربرابر دشمنان جدید قرار بگیرند و جوایز جدید هیجان انگیزی را دریافت کنند.

Cultists of Appalachia در یک رویداد جدید فصلی به نام The Ritual! به کار کاملا جدیدی روی آورده‌اند. به فرقه‌گرایان در Point Pleasant کمک کنید تا یک مراسم هیجان انگیز و خطرناک را ترتیب دهند و آن‌ها به شما پاداش بی‌نظیری خواهند داد.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و به‌تازگی قابلیت FPS Boost را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دریافت کرده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده