// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸

اعلام زمان پخش اولین تریلر بازی The Lord of the Rings: Gollum

رویداد Future Games Show به‌زودی برگزار می‌شود و در آن نمایشی از بازی The Lord of the Rings: Gollum پخش خواهد شد.

هفته‌ی بعد باید منتظر آغاز پخش زنده‌ی رویداد Future Games Show باشیم که در‌ آن قرار است با نمایش‌های ۴۰ بازی ویدیویی از ۳۰ ناشر روبه‌رو شویم؛ برنامه‌ای متعلق به رسانه‌ی گیمزرادار که دو بار در سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار شد و ظاهرا در سال ۲۰۲۱ میلادی به مراتب بزرگ‌تر از سال قبل خواهد بود. حالا می‌دانیم که یکی از بازی‌های حاضر در دور جدید Future Games Show اثری نیست جز بازی The Lord of the Rings: Gollum که اکنون حدودا دو سال کامل از معرفی رسمی آن می‌گذرد. اگر می‌خواهید رویداد Future Games Show بهار ۲۰۲۱ را از دست ندهید، راس ساعت ۰۱:۱۵ بامداد روز جمعه، ۶ فروردین به کانال یوتیوب رسانه GamesRadar بروید.

بازی متمرکز روی شخصیت گالوم است و قبل از داستان اصلی ارباب حلقه‌ها را به تصویر می‌کشد

در این برنامه قرار است ۱۵ دقیقه به شرکت Daedalic Entertainment تعلق بگیرد که تایید کرد در بخشی از این پانزده دقیقه به پخش اولین ویدیو از بازی The Lord of the Rings: Gollum می‌پردازد؛ اثری داخل جهان ارباب حلقه ها که در آن وظیفه‌ی کنترل گالوم/اسمیگل به گیمر سپرده می‌شود. سازندگان گفته‌اند که این بازی در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد و یک اکشن-ادونچر تک‌نفره و متمرکز روی مخفی‌کاری خواهد بود.

سازندگان باور دارند که اثر مورد بحث فراتر از انتظارات بسیاری از گیمرها موفق به جلب توجه آن‌ها می‌شود. قطعا پخش اولین ویدیو تبلیغاتی رسمی ارباب حلقه ها: گالوم بهتر از قبل باعث می‌شود که بفهمید آیا تمایلی به خرید اثر مورد بحث دارید یا هرگز به سراغ آن نمی‌روید. خوش‌بختانه با خواندن مصاحبه‌های رسمی به نظر می‌رسد که اعضای اصلی تیم ساخت اثر مورد بحث واقعا با علاقه و هدف به سمت ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum رفته‌اند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده