// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۳

رویداد بازی Age of Empires 4 تایید شد؛ نمایش گیم پلی تا اطلاعات جدید

به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در فصل بهار رویداد مخصوصی را برای مجموعه Age of Empires برگزار می‌کند.

چند روز گذشته بود که جف گراب در ویدیو جدید خود اعلام کرد که مایکروسافت در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۱۰ آوریل) یک رویداد با محوریت بازی Age of Empires IV برگزار و مایکروسافت به‌زودی آن را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. 

این در حالی است که چندی پیش مایکروسافت با انتشار یک تیزر رویداد Age of Empires را معرفی کرد. این رویداد در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ و ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران برگزار می‌شود. هایلایت این رویداد قطعا بازی Age of Empires 4 خواهد بود و باتوجه به اینکه جزئیات دقیق این رویداد مشخص نشده، احتمال می‌رود شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی باشیم. همچنین در جریان تیزر منتشر شده، اعلام می‌شود که باید منتظر تریلر گیم‌پلی بازی باشیم.

در ادامه، مایکروسافت محتویات جدید کمپین نظیر اضافه شدن تمدن‌های جدید به بازی‌های Age of Empires 2: Definitive Edition و Age of Empires 3: Definitive Edition را هم به‌نمایش می‌گذارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه محتویاتی را برای کاربران تدارک دیده است. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این رویداد را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده