// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹

هیولاهای ترسناک در تریلر گیم پلی جدید بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance

بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance در تاریخ ۲۲ جون/ژوئن عرضه می‌شود و اکنون همه می‌توانند تریلر جدید گیم‌پلی آن را تماشا کنند.

وقتی در سال ۲۰۱۹ میلادی بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance به شکلی جالب معرفی شد، نظر گروه خاصی از گیمرها را به خود جلب کرد. سپس بازی در یک سکوت خبری نسبتا طولانی‌مدت فرو رفت و حالا بالاخره این سکوت شکسته شده است. بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance در تاریخ ۲۲ جون/ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۰) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. پس وقتی نمایشگاه E3 به پایان رسید و وارد فصل تابستان شدیم، می‌توانید به سراغ بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance بروید. بهترین راه برای شناخت بیشتر محصول مورد بحث هم آن است که تریلر جدید گیم‌پلی آن با مدت‌زمان کمتر از ۸۰ ثانیه را ببینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance از گیم‌پلی کوآپ ۴نفره پشتیبانی می‌کند. ولی شما مجبور به تجربه‌ی آن در حالت کوآپ نیستید و می‌توانید تمام مراحل بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance را تک‌نفره پشت سر بگذارید. یکی دیگر از جنبه‌های جالب بازی هم موسیقی هوی متال است که گیم‌پلی را همراهی می‌کند؛ مثل آهنگ Straight to Hell که انرژی عجیبی به این تریلر می‌دهد. ولی طبیعتا استفاده از این موسیقی در چنین بازی به‌خصوصی می‌تواند برای برخی از افراد جذاب و برای بعضی از آن‌ها هم نه‌چندان مناسب به نظر برسد.

استودیو Tuque Games که بازی Dungeons And Dragons: Dark Alliance را درکنار شرکت Wizards of the Coast تحویل گیمرها می‌دهد، اثر خود را یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با المان‌های شوتر و فایتینگ می‌داند. همچنین نباید فراموش کنید که اثر نام‌برده سومین قسمت سری بازی Dark Alliance محسوب می‌شود؛ دنباله‌ی معنوی بازی Baldur's Gate: Dark Alliance و بازی Baldur's Gate: Dark Alliance II.

افراد به‌شدت علاقه‌مند به جهان بازی رومیزی D&D باید بدانند که علاوه‌بر جهان ویدیوگیم، دو مدیوم سینما و تلویزیون هم مشغول ساخت اقتباس‌های جدید براساس این جهان فانتزی هستند. فیلم Dungeons & Dragons با بازی کریس پاین توسط سازندگان فیلم Game Night خلق می‌شود و سریال Dungeons and Dragons با همکاری نویسنده جان ویک در دست ساخت است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده