// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

فاش شدن تریلر قسمت دوم بسته الحاقی جدید Doom Eternal [بروزرسانی: انتشار تیزر رسمی]

به‌تازگی تیزر تریلر پارت دوم بسته الحاقی Doom Eternal: The Ancient Gods فاش شده و ازطرفی تاریخ انتشار تریلر کامل هم مشخص شده است.

بروزرسانی: دقایقی پیش تیزر رسمی قسمت دوم بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

متن اصلی خبر: چندی پیش بود که حساب کاربری توییتر Doom اعلام کرد تیزر تریلر پارت دوم بسته الحاقی Doom Eternal: The Ancient Gods امروز ۲۵ اسفند ماه (۱۵ مارس) منتشر می‌شود. این در حالی است که امروز به اشتباه حساب یوتیوب ایتالیا بتسدا (Bethesda) تیزر تریلر پارت دوم بسته الحاقی Doom Eternal: The Ancient Gods را منتشر کرد. 

البته یوتیوب در حال حاضر این لینک را حذف کرده است، اما کاربران با مراجعه به سایت ردیت، می‌توانند تیزر تریلر فاش شده را مشاهده کنند. در جریان تیزر منتشر شده، شاهد آخرین نبرد و رویارویی دوم گای با دارک لرد هستیم؛ شخصی که یک لباس جنگی بزرگ به تن کرده تا با دوم گای مبارزه کند. در بخشی از تریلر هم شاهد حضور نیروهای دشمن از جهنم به‌واسطه‌ی پورتال‌های مختلفی هستیم. این در حالی است که هم پیمان‌های دوم گای هم همان لحظه از راه می‌رسند. 

در انتها مشخص شده که تریلر کامل پارت دوم Doom Eternal: The Ancient Gods روز ۲۸ اسفند ماه (۱۸ مارس) منتشر می‌شود و احتمالا شاهد اعلام تاریخ انتشار این بسته الحاقی خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا پارت اول بسته الحاقی Doom Eternal: The Ancient Gods را تجربه کرده‌اید؟ بازی Doom Eternal توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به‌دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع Gamingbgolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده