// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳

معرفی بازی کوآپ ماجراجویی We Were Here Forever

بازی ماجراجویی و معمایی We Were Here Forever از استودیو Total Mayhem Games به همراه تریلری معرفی شد.

استودیو Total Mayhem Games با انتشار تریلری جدیدترین نسخه‌‌ از سری بازی We Were Here یعنی بازی We Were Here Forever را معرفی کرد و اعلام کرد که این بازی در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن 5، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار خواهد گرفت. در بازی We Were Here Forever شما می‌توانید انتظار چالش‌ها، معماها، داستان و منطقه‌‌هایی کاملا جدید برای کاوش را داشته باشید.

در این بازی همه چیز درمورد همکاری برای حل معما ازطریق ارتباط و مشاهده است. در این بازی شما و دوستتان در مناطق مختلف Castle Rock مانند King’s Keep، یک قبرستان شبانه و مکان‌هایی دیگر به کاوش خواهید پرداخت.

کارگردان این بازی یعنی لوسیا دی ویسر درباره‌ی این بازی می‌گوید: «هدف ما برای بازی We Were Here Forever ‌این بود که گیم‌پلی همکاری را که مردم در این سری دوست دارند بهتر کنیم. گیم‌پلی این بازی که برای نسل جدید کنسول‌ها طراحی شده است، دنیای Castle Rock را تاریک‌تر و سرزنده‌تر و بهبود یافته‌تر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. We Were Here Forever یک گام بلند برای سری We Were Here محسوب می‌شود. شما در این بازی می‌توانید بینش جدیدی را در مورد رمز و راز Castle Rock به‌دست آورید. این سؤال به ذهن آدم می‌رسد که چه اتفاقی برای کاوشگرانی که باقی ماندند افتاده است.»

در ادامه شما می‌توانید چندین تصویر از محیط بازی را ببینید.

بازی‌های سری We Were Here یک سری بازی‌های ماجراجویی پازل تعاملی دو نفره هستند که در آن شما نقش کاوشگران قطب جنوب را برعهده می‌گیرید که درگیر یک ماجراجویی پر رمز و راز حول قلمرو Castle Rock شده‌اند.

در ادامه توضیحات بیشتری را درباره‌ی این بازی می‌ةوانید مطالعه کنید:

در بیشتر اوقات بازیکنان از هم جدا هستند و هر کدام باید به کاوش مناطق مختلفی بپردازند اما درنهایت هر معما نیاز به کار گروهی دارد تا حل شود. پازل های نامتقارن به هر کدام از بازیکنان اطلاعات متفاوتی می‌دهند و بازیکنان را به چالش می‌کشند تا با یکدیگر صحبت کنند تا بفهمند دقیقاً چه اطلاعاتی دارند و این اطلاعات چگونه می‌تواند به کشف راه حلی منجر شود. شما و دوستتان خود چیزی غیر از عقل خود، واکی تاکی و هر آنچه در سر راه خود پیدا می‌کنید ندارید.

این سری بازی در حال حاضر شامل بازی‌های We Were Here ،We Were Here Too و We Were Together می‌شود. این سه بازی پس از انتشار در استیم و ایکس باکس در ۵ اسفند ماه (۲۳ فوریه) برای اولین‌بار روی پلی استیشن منتشر شدند. نخستین بازی این سری در حال حاضر در استیم رایگان است و توانسته است نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بازی We Were Here Forever را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده