// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تاخیر زمان عرضه DLC جدید بازی بوردرلندز 3 به خاطر طوفان

شرایط آب‌وهوایی نامساعد تگزاس آمریکا کاری کرد که سازندگان چاره‌ای جز عقب انداختن کوتاه‌مدت Borderlands 3 Director’s Cut نداشته باشند.

دی‌ال‌سی جدید بازی Borderlands 3 قرار است Borderlands 3 Director’s Cut نام داشته باشد؛ یک بسته‌ی الحاقی که برای تجربه‌ی آن یا باید سیزن پس ۲ بوردرلندز 3 را به‌صورت جداگانه خریداری کنید یا به خاطر داشتن بوردرلندز 3 آلتیمیت ادیشن می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه سراغ آن بروید. کار استودیو بازی‌سازی گیرباکس هنوز با این بازی شوتر تمام نشده است.

طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی بوردرلندز می‌خواستند در تاریخ ۱۸ مارچ (۲۸ اسفند) به تجربه‌ی DLC جدید به اسم Borderlands 3 Director’s Cut بپردازند. ولی گیرباکس اعلام کرد که این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) از راه می‌رسد. زیرا روند کاری بعضی از افراد حاضر در تیم ساخت این DLC و خانواده‌های آن‌ها تحت تاثیر منفی شرایط جوی نامساعد ایالت تگزاس کشور آمریکا قرار گرفته است. در نتیجه اگر مایل به مواجهه با سخت‌ترین چالش قرارگرفته در بازی Borderlands 3 هستید، باید اندکی بیشتر منتظر بمانید. البته در بازی Borderlands 3 Director’s Cut قرار است با مراحلی متمرکز روی حل چند پرونده‌ی قتل هم روبه‌رو باشیم.

به نظر می‌رسد که گیرباکس می‌خواهد محتواهای زیادی را با دی‌ال‌سی Borderlands 3 Director’s Cut به بازی بوردرلندز 3 بیاورد و ترجیح داد که با چند روز تأخیر، این کار به بهترین شکل ممکن انجام بشود. در همین حین فراموش نکنید که Director’s Cut آخرین بسته‌ی الحاقی بوردرلندز 3 نیست و دست‌کم تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، این بازی با به‌روزرسانی‌ها گسترش داده می‌شود. مثلا ۱۰ها چالش هفتگی به‌خصوص و تعدادی از Vault Cardهایی که فرصت برخورداری از تجهیزات ارزشمند و شخصی‌سازی ظاهری بیشتر را می‌دهند، تازه چند هفته‌ی بعد از راه می‌رسند.

بازی Borderlands 3 در اصل در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و توانست دو جایزه‌ی Game of The Year را کسب کند. همچنین میانگین نظر گیمرهای بازی بوردرلندز 3 در استیم راجع به این محصول گیرباکس بسیار مثبت بوده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده