// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷

فروش بسیار خوب بازی Little Nightmares 2

توییت اخیر حساب کاربری Little Nightmares 2 خبر از فروش فوق‌العاده این بازی می‌دهد.

مدتی پیش بود که بازی Little Nightmares 2 روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. در این نسخه کاربر هدایت کاراکتر مونو را برعهده می‌گرفت که از همان ابتدا با شخصیت Six همراه می‌شد. 

این در حالی است که با گذشت یک ماه از عرضه بازی Little Nightmares 2، حساب کاربری توییتر این بازی با انتشار یک تصویر اعلام کرده که فروش آن از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. کسب این میزان فروش توسط یک بازی مستقل آن هم در بازه زمانی یک ماهه، عملکرد بسیار خوبی به حساب می‌آید. 

از آن‌جایی که استودیو Tarsier، سازنده Little Nightmares II، قرار است تحت اختیار شرکت Embracer Group روی بازی‌های جدیدی کار کند، دیگر سمت مجموعه لیتل نایتمرز نخواهد رفت. این در حالی است که باندای نامکو، ناشر سری Little Nightmares، اعلام کرده که به سرمایه‌گذاری خود روی این مجموعه ادامه خواهد داد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده شاهد چه محتویاتی خواهیم بود.

فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای Little Nightmares 2

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Little Nightmares 2 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Little Nightmares 2 از آن دست بازی‌هایی است که تجربه کردنش را می‌توان به همه پیشنهاد کرد؛ اگر طرفدار شنیدن داستان‌های خوب و پرجزییات هستید، بازی داستانی واقعا ارزشمند روایت می‌کند. اگر دلتان اثری در سبک پازل پلتفرمر می‌خواهد که هم معما‌های خلاقانه و منطقی داشته باشد و هم سکانس‌های نفس‌گیر فرار از دست دشمنان یا مخفی‌کاری را ارائه بدهد، Little Nightmares 2 برای شما ساخته شده است و در نهایت اگر دنبال تجربه‌ای ترسناک هستید، ساخته استودیو تارسیر برخلاف ظاهرش آنقدر در ارائه حس ترس موفق است و آنقدر اتمسفر درجه یکی برای چنین اثری دارد که قطعا از آن لذت خواهید برد. Little Nightmares 2 آنقدر بازی خوبی است که حتی ایراد‌های جزئی‌‌اش را هم می‌توان نادیده گرفت و شاید اگر کمی محتوای بیش‌تر یا ارزش تکرار بالاتری داشت، می‌توانست به بی‌نقص بودن نزدیک‌تر هم بشود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده