نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷

رونمایی از فصل جدید بازی Fall Guys در آینده ای نزدیک

استودیوی مدیاتونیک ضمن اشاره به جزئیات فصل چهارم بازی Fall Guys اعلام کرد که طرفداران چه زمانی می‌توانند منتظر پخش تریلر معرفی آن باشند.

مدتی است که بازی Fall Guys میزبان محتوای جدیدی نمی‌شود، اما این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی مدیاتونیک در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ (۱۵ مارس ۲۰۲۱) با پخش تریلری از زمان انتشار فصل چهارم بازی Fall Guys پرده برمی‌دارد. فارغ از این مورد، مدیاتونیک Fame Points دوبرابر را نیز در آن زمان فعال می‌کند، اما معلوم نیست که بازیکنان تا چه زمانی قادر به استفاده از آن خواهند بود.

اخیراً اپیک گیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی Fortnite با خریداری استودیوی مدیاتونیک فهرست بازی های بتل رویال خانواده‌پَسند تحت کنترل خود را گسترش داد و به همین خاطر خبرهای زیادی را از بازی Fall Guys شاهد بودیم. باعنایت‌به انتشار توییتی مبهم از سوی توسعه‌دهندگان بازی، به نظر می‌رسد که فصل چهارم، مردان تخم‌مرغی Fall Guys را به آینده خواهد بُرد، اما برای اینکه بدانیم این دقیقاً چه معنایی دارد، باید تا هفته‌ی آینده برای انتشار اطلاعات تکمیلی منتظر بمانیم. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب توییت‌های استودیوی مدیا تونیک را مشاهده کنید.

ما با تمام قوا روی فصل چهارم کار می‌کنیم. زمان زیادی تا انتشار فصل بعدی باقی نمانده است و می‌دانیم که آن را دوست خواهید داشت. در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۱ تریلری را برای اعلام زمان انتشار فصل چهارم بازی Fall Guys منتشر می‌کنیم و Fame Points دوبرابر را در دسترس بازیکنان قرار خواهیم داد.

در فصل چهارم به آینده سفر خواهیم کرد... فال گایز ۴۰۴۱.

دانلود از آپارات

استودیوی مدیاتونیک اخیراْ اعلام کرد که بازی Fall Guys در تابستان سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و در مرحله‌ی بعدی شاهد راه‌یابی آن به کنسول‌های ایکس باکس خواهیم بود تا نهایتاً در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌های بزرگ قرار گیرد. جدیدترین به‌روزرسانی Fall Guys نیز مرحله و لباس‌های بیشتری را برای بازی به ارمغان آورد. این بازی بتل رویال به‌واسطه‌ی طراحی چالش‌های سرگرم‌کننده و جذاب بر پایه‌ی چند مکانیزم ساده، پتانسیل بسیار بالای بازی برای از دست ندادن تنوع با گذر زمان، نگاه خلاقانه به یک زیرژانر پرتکرار در جهان هنر هشتم و جلوه‌های صوتی و تصویری قابل قبول در بررسی زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد که برای مطالعه‌ی آن می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده