نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

میزبانی بازی The Division 2 از یک حالت کاملا جدید

اگرچه حدود سه سال از زمان عرضه بازی The Division 2 گذشته، اما همچنان با پشتیبانی تیم سازنده قرار است در سال جاری یک حالت کاملا جدیدی به این اثر شوتر اضافه شود.

موفقیت و محبوبیت بازی شوتر آنلاین The Division 2 باعث شده است تا یوبیسافت و تیم سازنده دست از پشتیبانی از این اثر برنداشته و پس از حدود سه سال از زمان عرضه آن، همچنان اما با انتشار به‌روزرسانی‌هایی جامعه کاربری بازی را پویا نگه دارند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اخیرا استودیوی یوبیسافت، ناشر بازی، تایید کرد که با وجود انتشار بازی The Division 2 در سال ۲۰۱۹، اما کاربران در سال جاری نیز باید منتظر محتواهای جدیدی باشند. براساس جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی مشخص شد که یک به‌روزرسانی جدید و بزرگ برای بازی شوتر لوتر The Division 2 منتشر خواهد شد؛ البته به‌نظر می‌رسد در سریع‌ترین حالت ممکن نباید تا اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر عرضه آن باشیم.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، این آپدیت علاوه‌بر اینکه نحوه پیشرفت در بازی را تغییر خواهد داد، یک حالت کاملا جدیدی که تابه امروز در این سری دیده نشده است را نیز به The Division 2 اضافه می‌کند.

آدریان تراسکا و یانیک بنچرو نیز همچنان به ترتیب در مقام تهیه کننده و دستیار مدیر خلاق بازی در این پروژه به کار خود ادامه خواهند داد. 

استودیوی فرانسوی یوبیسافت همچنین با انتشار آمار و ارقامی به‌صورت رسمی اعلام کرد که تعداد کاربران مجموعه The Division تا امروز از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است.

همان‌طور که در جریان هستید، بازی The Division 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوکل استیدیا در دستسر عموم و علاقه‌مندان قرار دارد. 

حال چنانچه شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آینده آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده