// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

بازی Resident Evil 9 هم‌اکنون در دست ساخت است

یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده‌ی مجموعه‌ی رزیدنت ایول می‌گوید کار روی ساخت Resident Evil 9 از چند سال پیش شروع شده و در حال حاضر مراحل اولیه‌ی توسعه را سپری می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، AestheticGamer، یکی از از اینسایدرهای معروف مجموعه‌ی رزیدنت ایول که با نام Dusk Golem نیز شناخته‌ می‌شود به‌تازگی در توییتر ادعا کرده که بازی Resident Evil 9 در حال حاضر در دست توسعه است. او همچنین اشاره می‌کند که بازی تا زمان انتشار فاصله‌ی زیادی دارد و هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و احتمالا زودتر از سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد. بااین‌حال، او عنوان می‌کند که مطمئن است که رزیدنت ایول 9 در دست ساخت. ضمنا این فرد می‌گوید ظاهرا کار ساخت بازی از سال ۲۰۱۸ شروع شده است.

همان‌طور که این شخص ادعا می‌کند، اگر حتی کپکام تصمیم گرفته باشد حتی قبل از عرضه‌ی Resident Evil Village کار ساخت Resident Evil 9 را شروع کند، این بازی هنوز تا عرضه فاصله‌ی زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد که کپکام برنامه دارد تقریبا هر سال یک رزیدنت ایول را روانه‌ی بازار کند و برای تحقق این هدف کار ساخت چند بازی مجموعه را با هم پیش می‌برد.

در سال‌های پیش رو به احتمال زیاد باید منتظر عرضه‌ی رزیدنت ایول‌های زیادی باشیم. Resident Evil Village که نزدیک‌ترین بازی مجموعه به انتشار است، قرار است در ماه می (اردیبهشت) منتشر شود. سپس طبق ادعا‌ها بازی Resident Evil Outrage را داریم که احتمالا تا حداکثر یک سال پس از ویلج عرضه می‌شود. همچنین طبق شایعات منتشرشده از منابع مختلف، ریمیک Resident Evil 4 در دست ساخت است، گرچه هیچ بازه‌ی زمانی انتشاری از آن فاش نشده است. دراین‌میان طبق اطلاعات به‌سرقت‌رفته چندوقت پیش از سرورهای کپکام، چند بازی فرعی دیگر از مجموعه‌ی رزیدنت ایول نیز در دست توسعه هستند.

مانند همیشه باید این نکته را درنظر بگیریم که این‌ها همه فعلا در حد شایعه هستند و نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن به‌طور قطع مطمئن بود و تا تایید رسمی کپکام باید منتظر ماند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده