// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱

تنوع و تعداد بالای رمز و رازها و جزئیات زیاد بازی Resident Evil 8

پیتر فابیانو در توضیحات اخیر خود اشاره کرده که داستان Resident Evil Village وابستگی بسیاری به نسخه هفتم دارد و شاهد المان‌های ماورایی بسیاری خواهیم بود.

با نزدیک شدن به عرضه بازی Resident Evil Village در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، اخبار بیشتری حول این بازی منتشر می‌شود. مدتی پیش بود که اطلاعاتی از مدت زمان بازی و همچنین علت بازگشت ایتن مارس، کاراکتر اصلی نسخه هفتم، به‌عنوان نقش اصلی این نسخه در شماره اخیر مجله پلی استیشن منتشر شد.

این در حالی است که به‌تازگی اطلاعات تازه‌تری از داستان و جهان Resident Evil 8: Village منتشر شده است. پیتر فابیانو، تهیه کننده بازی Resident Evil Village، خاطرنشان کرده که باتوجه‌به المان‌های ماورایی بازی، دشمنان و هیولاهایی که تنها یک الگوی ساده از خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها نیستند، همچنان یک داستان بر پایه و ساختار جهان Resident Evil را مشاهده خواهیم کرد. همچنین داستان آن به‌دشت به خط داستانی مجموعه مرتبط است که در نسخه هفتم شاهد ادامه آن بودیم.

پیتر فابیانو دراین‌باره می‌گوید «نمی‌خواهیم بیش از اندازه داستان و بازی را اسپویل کنیم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که هیولاهای قرار گرفته در بازی در ساختار جهان رزیدنت ایول قرار دارند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که Resident Evil Village به داستان و جهان این مجموعه وفادار است.»

در ادامه اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی هم در دسترس قرار گرفته است. قلعه‌ای که در جریان نمایش‌های مختلف و همچنین دموی Maiden شاهد آن بودیم، دارای راه‌های مخفی مختلف، راز و رمزها و موارد بیشتری است که نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. همانند نسخه هفتم، در نسخه ویلیج هم شاهد استفاده از ویژگی Lock Pick در راستای باز کردن قفل درها هستیم. البته تعداد آن‌ها محدود است و بازیکنان ازطریق این ویژگی می‌توانند منابع و آیتم‌های مختلفی را کسب کنند. 

از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی هم می‌توان‌به Goat Tottems اشاره کرد که همانند Bobbleheads در بازی Resident Evil 7 و Mr. Raccoons در بازی Resident Evil 2، با خراب کردن آن‌ها می‌توانید به موارد مخفی مختلفی دست پیدا کنید. ساختار ساده مکانیک‌های گیم‌پلی نسخه هفتم یکی از مشکلات این بازی بود که در این نسخه شاهد تنوع در گیم‌پلی بازی خواهیم بود. ازطرفی دشمنان متنوع و مختلفی در جهان Resident Evil Village قرار داده شده است. ازاین‌رو بازیکن برای مبارزه و شکست دادن هرکدام از آن‌ها، باید استراتژی‌های متفاوتی را پیاده کند. برای مثال، بعضی‌ از دشمنان را می‌توان با استفاده از اسلحه از بین برد و برای مبارزه با برخی دیگر از دشمنان باید از المان‌های محیطی استفاده کرد. در این ماه دشمنانی نیز در بازی وجود دارند که کشته نمی‌شوند و فقط باید از دست آنها فرار کنید.

در انتها پیتر فابیانو به این مورد اشاره کرده که Resident Evil Village به‌صورت کامل از تریگرهای تطابقی و بازخورد لمسی دسته پلی استیشن 5 استفاده خواهد کرد. برای مثال به‌هنگام شلیک کردن به‌خوبی تاثیر تریگرهای تطابقی در گیم‌پلی را حس خواهید کرد. همچنین درگذشته هم اعلام شده بود که رزیدنت ایول ویلیج از صدای سه‌بعدی و مزیت‌های SSD کنسول سونی پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۷ مِی) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده