// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷

محل برگزاری اولین دوره از مسابقات جهانی Valorant

اولین دوره از مسابقات جهانی بازی Valorant که با نام Valorant Champions Tour معرفی شده است، از بهار آینده شروع می‌شود.

بازی Valorant از زمان عرضه تابه‌امروز توانسته است جایگاه مخصوص خود را در میان کاربران علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی اول شخص رقابتی پیدا کند. همچنین رویدادهای esports مختلفی هم برای این بازی درنظر گرفته شده بود و رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت، برنامه پر و پیمانی برای برگزاری مسابقات ای اسپرت این بازی دارد.

مسابقات esports بازی Valorant یا همان Valorant Champions Tour بدین گونه است که پس از مسابقات انتخابی، تیم‌های برگزیده در قالب رویداد Masters با یکدیگر رقابت می‌کنند. دراین‌میان انتظار می‌رفت که این رویداد در قالب مسابقات جهانی برگزار شود؛ جایی که بهترین تیم‌های سراسر جهان به‌صورت Lan بایکدیگر رقابت می‌کنند. این در حالی است که به‌خاطر شرایط پیش آمده به خاطر ویروس کرونا، مسترز به یک رویداد داخلی و آنلاین تبدیل شده است.

به‌عبارتی Masters یک رویداد پیشرفته‌تر از مسابقاتی که است که در رویداد Challengers (مسابقات انتخابی) شاهد آن هستیم. این در حالی است که به‌تازگی رایت گیمز رسما مسابقات جهانی بازی را معرفی کرد که با نام Masters 2 شناخته می‌شود. اولین دوره از مسابقات جهانی بازی Valorant در کشور ایسلند و در تاریخ سه خرداد ماه ۱۴۰۰ (۲۴ می) تا ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ (۳۰ می) برگزار می‌شود. مسابقات به‌صورت LAN برگزار می‌شوند، اما تماشاچی نخواهند داشت. ازاین‌رو علاقه‌مندان به‌واسطه‌ی توییچ و یوتیوب می‌توانند این مسابقات را تماشا کنند.

تنها نقطه ضعفی که این وسط وجود دارد، این است که تنها ۱۰ تیم در این رویداد با یکدیگر رقابت می‌کنند و مناطق بزرگی مثل اروپا و آمریکای شمالی، هرکدام دو نماینده بیشتر نخواهند داشت. همچنین دو منطقه Turkey و CIS که معمولا به‌صورت مجزا حساب می‌شوند، در این رویداد جزو منطقه اروپا لحاظ شده‌ است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از اولین دوره مسابقات جهانی ولورنت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده