نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

عرضه بازی ترسناک Tormented Souls برای کنسول‌ های نسل نهم

بازی Tormented Souls که در تابستان سال جاری برای پی سی و کنسول‌های نسل هشتم معرفی شده بود، حالا پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس را نیز به‌صورت رسمی به پلتفرم‌های تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است.

شرکت ناشر انگلیسی PQube به همراه توسعه‌دهندگان استودیوی Dual Effect در اطلاعیه جدید خود اعلام کردند که بازی ترسناک و سبک بقای Tormented Souls در سال ۲۰۲۱ به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول‌های نسل نهم، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. درواقع تنها پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نسخه فیزیکی این بازی را دریافت می‌کنند و کاربران پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تنها به نسخه دیجیتالی آن دسترسی خواهند داشت.

این بازی در زمان معرفی تنها کنسول‌های نسل هشتم را هدف قرار داده بود و حالا به‌نظر می‌رسد که پلتفرم‌های تحت پشتیبانی این بازی گسترش داده شده است. لازم به ذکر است که نسخه فیزیکی تورمنتد سولز به همراه یک سری آیتم‌های انحصاری درون بازی مانند «سکه‌های Sun and Moon» عرضه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان دوال افکت، مجموعه‌ی رزیدنت ایول را به‌عنوان منبع الهام خود برای ساخت این بازی ترسناک معرفی کردند و در متن معرفی Tormented Souls می‌نویسند:

«Tormented Soulsبا الگوبرداری از بازی‌های ترسناک و سبک بقای Resident Evil و Silent Hill، یک رویکرد مدرن را به سبک زاویه دید ثابت این بازی‌ها می‌آورد. بازیکنان در جریان این بازی نقش کارولین، کاراکتر اصلی داستان را برعهده دارند که در شهر کوچک و دورافتاده Winterlake برای یافتن پاسخ سؤالات و نجات زندگی خود تلاش می‌کند. Tormented Souls با بهره‌گیری از کنترل پیشرفته گیم‌پلی بازی درکنار حرکات پویای دوربین، تمامی جوانب دوست داشتنی بازی‌های ترسناک و سبک بقای کلاسیک را با برتری‌های نسل جدید همراه خواهد کرد.»

پیش از این، گابریل و جرمن آراندا سرپرستان استودیوی Dual Effect Games توضیحات جالبی را در مورد قابلیت‌های دسته پلی استیشن 5 موسوم به دوال سنس ارائه کرده و اظهار داشتند که به‌طور جدی به استفاده از کنترلرهای پلی استیشن 5 برای بهبود تجربه اثر خود فکر می‌کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، به تریلر بازی Tormented Souls نیز نگاهی داشته باشید.

تماشای تریلر بازی Tormented Souls در یوتیوب

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده