// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹

ملاقاتی دوباره با قهرمان Ghosts ‘n Goblins در تریلر هنگام عرضه ریبوت این بازی

بازی Ghosts ‘n Goblins Resurrection بالاخره با انتشار یک تریلر هنگام عرضه در دسترس گیمرها قرار گرفت.

بازی Ghosts'n Goblins Resurrection یک پلتفرمر دوبعدی چالش برانگیز است که می‌توان آن را یکی از بازی‌های قدیمی صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که توسط کپکام ساخته و روانه بازار شد. چندی پیش در جریان رویداد The Game Awards 2020، بازی Ghosts'n Goblins Resurrection که آن را می‌توان یک ریبوت برای مجموعه Ghost'n Goblins دانست به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی شد.

بازی Ghosts'n Goblins Resurrection از استودیو کپکام که بازآفرینی ترکیبی از دو بازی Ghosts‘ n Goblins و Ghouls ‘n Ghosts محسوب می‌شود، هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است. این بازی هم‌اکنون ازطریق Nintendo eShop برای خرید و دانلود در دسترس است. شما می‌توانید در ادامه تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را تماشا کنید و آرت استایل جدید آن را ببینید.

شما در این بازی باری دیگر داستان آرتور، شوالیه‌ای شجاع که برای نابودی Demon Lord از قلمرو شیاطین جسورانه عبور می‌کند، را دنبال خواهید کرد. دشمنانی محبوب مانند Pigman و Red Arremer با سبک بصری جدید بازی دوباره بازگشته‌اند و همچنین شما می‌توانید انتظار دیدن باس‌هایی مانند Cyclops و Shielder را نیز داشته باشید. همچنین حالت کوواپ نیز به همراه سه کاراکتر جدید به بازی اضافه شده است. بری می‌تواند موانعی ایجاد کند، درحالی‌که آرچی می‌تواند پل بسازد. در همین حال کری می‌تواند آرتور را بلند کند.

اگرچه آرتور سلاح‌های جدیدی مانند Hammer و Spiked Ball در اختیار دارد، اما بازی از نظر میزان سختی هنوز هم سخت خواهد بود. خوشبختانه سه حالت مختلف Squire ،Knight و Legend به همراه حالت Page که تعداد جان شما نامحدود است، برای انتخاب وجود دارد. همچنین شما در همان مکانی که مردید دوباره احیا خواهید شد.

بازی Ghosts'n Goblins Resurrection هم اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده