نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

انتشار دموی ریمیک بازی System Shock

استودیوی NightDive با پخش یک تریلر، از انتشار دموی قابل بازی System Shock Remake خبر داد.

حالا که بعد از ۵ سال بالاخره روند پرچالش تولید بازی System Shock Remake به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده است، خبرهای بیشتری را از این اثر مورد انتظار دریافت می‌کنیم. امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Night Dive که مسئول تولید این بازی است، دموی قابل بازی آن را در دسترس قرار داده است.

به‌بهانه‌ی عرضه‌ی دموی قابل بازی اثر مورد بحث، یک تریلر جدید از گیم‌پلی آن هم در دسترس قرار گرفته است. این تریلر که یک مونتاژ کوتاه از لحظات مختلف دموی قابل بازی است، اطلاعاتی از داستان، گیم‌پلی و محیط بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. گفتنی است که این دمو، با آن نسخه‌ی دمو System Shock Remake که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد کاملا فرق می‌کند.

در این اثر که سبک آن اکشن اول‌شخص با المان‌های ترس فضایی و بقا است، باید از یک ایستگاه فضایی که تحت تاثیر یک هوش‌ مصنوعی خبیث اداره می‌شود، فرار کنید. گسترده بودن مکانیزم‌های گیم‌پلی و باز بودن دست گیمر در پیش بردن بازی، همراه با داستان به‌شدت جذاب بازی، سیستم شاک را به یکی از کلاسیک‌های دنیای گیم‌ بدل کرده است. نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی System Shock برای عرضه در تابستان ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم «پی‌سی» مقصد فعلی این اثر است. دموی قابل بازی این ساخته‌ی جدید را هم‌اکنون می‌توانید از پلتفرم‌های بزرگ و مهم دنیای پی‌سی گیمینگ مثل استیم، GOG و اپیک‌گیمز استور دریافت بکنید. در ادامه توجه شما را به این تریلر جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده