نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۸

نمایش مکانیک‌های گیم‌پلی در تریلر جدید بازی Oddworld Soulstorm

در جریان رویداد State of Play یک تریلر جدید از بازی Oddworld Soulstorm پخش شد که طی آن، شاهد نمایش رخ‌دادهای مختلفی از قصه‌ی بازی و مکانیزم‌های گیم‌پلی هستیم.

سونی تا دقایقی پیش، قسمتی جدید از رویداد اینترنتی State of Play را در دسترس علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان آثار برند پلی استیشن، قرار داد. طی آخرین اخبار بازی و در جریان رویداد مورد بحث، شاهد پخش شدن تریلری جدید از بازی Oddworld Soulstorm بودیم.

در تریلر جدید Oddworld Soulstorm، مکانیزم‌های گیم‌پلی و برخی از اطلاعات داستانی بازی مورد بحث قرار گرفته‌اند. گیمرها طی این بازی، در نقش «ایب» و در مرکز اتفاقی قرار می‌گیرند که رفته‌رفته، رنگ‌وبوی یک انقلاب را به‌خودش می‌گیرد! Oddworld Soulstorm یک اثر پلتفرمرِ دو و نیم‌بعدی است که در لوکیشن‌های مختلفی اتفاقات‌ش رخ می‌دهند. این مجموعه که یکی از سری‌های باقدمت هنر هشتم است، در تازه‌ترین قسمتِ خود با یک‌سری تغییرات مهم بازگشته است. کاربران حالا می‌توانند از راه‌های مختلف با دشمن‌ها مبارزه کنند. بهره‌گیری از روش‌های مخفیانه یا پرسروصدا کاملا برعهده خود گیمر است. کنار این موارد، چالش‌های پلتفرمینگ هم وجود دارند تا گیم‌پلی اثر را شاداب نگه‌دارند.

بازی Oddworld Soulstorm در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۱ (۱۷ فروردین) راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌شود. در ادامه توجه شما را به این تریلر جدید و جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده