نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۶

نمایش ترس و وحشت در تریلر جدید بازی Returnal

در جریان رویداد State of Play، نمایشی جدید از روند بازی Returnal را شاهد بودیم که ویژگی‌های ترسناک آن را نمایش می‌دهد.

رویداد State of Play در جریان است و طی آن شاهد نمایش و نشر اخبار جدید از آثار کنسول‌های شرکت سونی هستیم. همانطور که انتظار می‌رفت، بازی Returnal با یک تریلر جدید در این رویداد اینترنتی حاضر شد. تریلری ۳ دقیقه‌ای که به‌خوبی ساختار روایت و گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

در این تریلر، لحظات مختلفی از کاوش و نبرد در جهان بازی را تماشا می‌کنیم. قصه‌ی این بازی درباره‌ی یک دختر فضانورد با نام «سلین‌» است که طی کاوش‌های فضایی خود، یک سیگنال عجیب از سیاره‌ای دورافتاده با نام «اتروپاز» را دریافت کرده و از قضا، در آن سیاره سقوط می‌کند. سیاره‌ای که خطرهای فراوانی را در خودش جای داده و قصه‌ی سلین را به یک روایت از جنس ترس فضایی/روانشناسانه تبدیل می‌کند. اثر مورد بحث یک بازی اکشن/سوم‌شخص روگ‌لایک است. بازیکنان پس از هر مرگ، با نقشه‌ای جدید که از دشمنان تازه و کاملا تصادفی پر شده، روبه‌رو خواهند شد. انتظار می‌رود که این بازی ارزش تکرار بالایی داشته باشد.

بازی Returnal در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 5 خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این اثر که ساخته‌ی جدید استودیو هاوس‌مارک است، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده