// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

تریلر جدید بازی Returnal؛ تغییر مداوم یک جهان ترسناک

بازی Returnal در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود و تریلر جدید آن گیمرهای بیشتری را هیجان‌زده کرد.

تریلر جدید بازی انحصاری Returnal به نمایش محیط‌ها و موجودات عجیب سیاره Atropos می‌پردازد تا مخاطب بهتر بفهمد که چه‌قدر در طول بازی با نسخه‌های متفاوتی از این جهان عجیب روبه‌رو می‌شود. در بازی می‌توان ۶ نوع از محیط‌های به‌شدت تغییر شکل‌دهنده را دید که فعلا سه مورد از آن‌ها را شناخته‌ایم. آن‌ها درکنار وضعیت ذهنی عجیب شخصیت اصلی بازی سبب می‌شوند که هر بار قدم زدن در جهان بازی Returnal بتواند تجربه‌ای شاید منحصر‌به‌فرد و کم‌شباهت به دور قبلی را تقدیم مخاطب کند. سلین (Selene)، شخصیت اصلی بازی Returnal بارها در طول بازی می‌میرد و مجددا از ابتدا سراغ گام زدن در این سیاره‌ی بیگانه می‌رود. مطابق اطلاعاتی که ما از داستان بازی داریم، سلین در طول این مسیر بارها به کشف حقایقی ترسناک نزدیک می‌شود و درنهایت می‌فهمد که چگونه چنین بلایی بر سر او نازل شده است.

ویرانه‌هایی پرشده از گیاهان به‌شدت رشد کرده، ارگ متروکه و محیط پرشده از ضایعات قرمزرنگ را باید سه مورد از مهم‌ترین مکان‌های سیاره Atropos دانست. ولی گیمرها هنوز همه‌ی محیط‌های بازی را ندیده‌اند تا بازی سورپرایزهای بیشتری برای آن‌ها داشته باشد. تازه فراموش نکنید که تک‌تک محیط‌های بازی می‌توانند در زمان درست، به‌صورت کلی تغییر پیدا کنند و باعث ترسناک‌تر و گیج‌کننده‌تر شدن سفر در سیاره Atropos شوند. برای نمونه محیط جنگلی می‌تواند در کسری از ثانیه جای خود را به یک باتلاق بزرگ بدهد. از آن سو صحرا گسترده‌ای که در بازی می‌بینید، می‌تواند ناگهان تبدیل به یک محیط پوشیده از برف شود؛ محیطی که حتی ساختار کلی آن هم متفاوت با آن بیابان سابق به نظر می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو Housemarque که ۲۵ سال از تأسیس آن می‌گذرد و تا امروز بیشتر از ۲۰ بازی ویدیویی را ساخته است، ظاهرا با جاه‌طلبی خاصی به ساخت بازی Returnal پرداخت. حالا دیگر زمان زیادی تا تجربه‌ی بازی Returnal در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) باقی نمانده است. پس به‌زودی گیمرها می‌توانند بفهمند که چه رازهایی در پس تغییر یافتن پیاپی محیط‌های سیاره Atropos و مردن و زنده شدن بی‌پایان سلین قرار گرفته‌اند.

این وسط به نظر برخی از گیمرها پخش تریلر جدید و جذاب بازی Returnal سبب شد که احتمال حضور آن در برنامه State of Play پیش‌رو پلی استیشن کاهش بیابد. زیرا اگر سونی قصد تبلیغ بازی در اپیزود جدید برنامه State of Play را داشت، می‌توانست به‌سادگی همین تریلر را در قالب آن برنامه پخش کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده