نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

انتشار بازی Star Wars: Republic Commando برای پلتفرم‌ های جدید

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Star Wars: Republic Commando که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ برای پی سی و ایکس باکس عرضه شده بود به‌زودی راهی PS4 و سوییچ نیز می‌شود.

اگر از طرفداران قدیمی و سرسخت سری جنگ ستارگان باشید، احتمالا بازی Star Wars: Republic Commando را تجربه کرده‌اید. این بازی شوتر اول‌شخص تاکتیکال که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ توسط LucasArts برای دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس روانه بازار شده بود، باوجود تفاوت‌هایی با ریشه‌های این مجموعه اما توانست مورد توجه گیمرها و منتقدین قرار گیرد. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت حدود شازنده سال از زمان عرضه اولیه Sta‌r Wars: Republic Commando، ساعاتی پیش گزارش‌هایی مبنی‌بر انتشار آن این‌بار روی دو کنسول جدید منتشر شد. براین اساس این بازی قرار است ماه آوریل برای کاربران دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ دردسترس علاقه‌‌مندان قرار گیرد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این نسخه از بازی دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی بازی‌سازی Aspyr Media که تا امروز مسئولیت بازنشر آثاری چون Star Wars Episode 1: Racer، بازی Jedi Knight: Jedi Academy و همچنین Jedi Knight II: Jedi Outcast را برعهده داشته، قرار است به‌عنوان ناشر در این پروژه نیز همکاری داشته باشد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Sta‌r Wars: Republic Commando قرار است با برچسب قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ ۱۷ فروردین (۶  آوریل) برای دو کنسول جدید روانه بازار شود. چنانچه شما هم این نسخه متفاوت از مجموعه جنگ ستارگان را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده