// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

برگزاری یک مزایده خیریه توسط بتسدا با جوایز ویژه مربوط به بازی استارفیلد

بتسدا برای کمک به یک خیریه یک مزایده برگزار کرده که برنده‌ی آن علاوه‌بر دریافت آیتم‌هایی جذاب، شانس همکاری با تیم توسعه‌ی بازی Starfield را خواهد داشت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، Bethesda به‌تازگی اعلام کرده که برای کمک به بنیاد خیریه‌ی Make-A-Wish یک مزایده برگزار می‌کند که برنده‌ی آن این شانس را خواهد داشت که یکی از کاراکترهای بازی Starfield را طراحی کند. بنیاد Make-A-Wish یک سازمان غیرانتفاعی در آمریکا است که به کودکانی که از بیماری‌های لاعلاج رنج می‌برند، کمک می‌کند تا به آرزوی‌شان دست یابند. در پست توییتری بتسدا آمده: «از اینکه این فرصت را برای برنده‌ی خوش‌شانس این حراجی فراهم می‎‌کنیم تا یکی از کاراکترهای بازی Starfield را طراحی کند، خوشحالیم.»

این مزایده در حال حاضر در به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است و بالاترین پیشنهاد نیز در زمان نگارش این خبر ۲۲۰۰ دلار بوده است. در توضیحات حراجی می‌خوانیم: «هرکسی دوست دارد که نسخه‌ی خود را از قهرمان بازی‌هایش خلق کند، ولی فقط تعداد بسیار کمی از بازیکنان می‌توانند خودشان تبدیل به یک شخصیت درون بازی شوند. برنده‌ی این مزایده قرار است با همکاری اعضای استودیوهای بازی‌سازی بتسدا، از جمله تاد هاوارد، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مجموعه، یک کاراکتر را برای بازی به‌شدت مورد انتظار استارفیلد خلق کند.»

آیتم‌های شخص برنده در مزایده بتسدا / Bethesda

درآمد حاصل از این حراجی قرار است به‌طور مستقیم به شعبه‌ی Mid-Atlantic بنیاد خیریه‌ی Make-A-Wish اهدا شود (این شعبه منطقه‌ی واشینگتن دی‌سی، ایالت مریلند و ایالت ویرجینیای شمالی را تحت پوشش خود دارد). همچنین این رویداد تا چهار روز دیگر برقرار است و تا آن زمان هنوز می‌توان در آن شرکت کرد.

در پکیجی که در این حراجی به شخص برنده اعطا می‌شود، علاوه‌بر شانس طراحی یکی از شخصیت‌های بازی استارفیلد، یک کنسول ایکس باکس سری ایکس همراه‌با فهرستی ۱۶ تایی از نسخه‌ی دیجیتالی بازی‌های الدر اسکرولز اسکایریم، دوم، فال‌اوت، وولفنشتاین و آثار دیگر به این شخص تقدیم می‌شود. بتسدا طوری برنامه‌ریزی کرده که پس از پایان یافتن این مزایده و مشخص شدن برنده‌ی آن در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند)، کار خلق کاراکتر جدید تا حداکثر سه ماه بعد به اتمام برسد.

اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بتسدا امیدوار است که بازی Starfield در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. اینکه آن‌ها برای خلق کاراکتر جدید بازه‌ی زمانی سه‌ماهه تعیین کرده‌اند، شاید به این معنی باشد که بتسدا به سرعت در حال پیشبرد کار ساخت این بازی است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده