// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸

تاریخ انتشار بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion

حساب کاربری Watch Dogs: Legion در توییتر با انتشار پستی تاریخ انتشار بخش چندنفره این بازی را اعلام کرد.

در زمان عرضه بازی Watch Dogs: Legion بود که زمان عرضه حالت آنلاین بازی هم اعلام شد، اما پس از آن شاهد تأخیر خوردن این بخش بودیم تا یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر واچ داگز: لیجن، ابتدا روی مشکلات بازی کار کرده و تمامی ایرادات آن را رفع کند.

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر Watch Dogs: Legion تاریخ انتشار بخش آنلاین بازی را اعلام کرده است. کاربران نسخه لیجن، از تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارس)‌ می‌توانند حالت آنلاین Watch Dogs: Legion را تجربه کنند. در جریان بخش آنلاین، بازیکنان می‌توانند مراحل کوآپ (تا سقف چهار بازیکن) Tactical Ops یا حالت PvP بازی را تا سقف هشت بازیکن تجربه کنند. در حالت PvP بازیکنان در نقشه تعیین شده به‌واسطه‌ی Invasion و Spiderbotها با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که همانند نسخه اول، بازیکنان می‌توانند وارد جهان سایر بازیکنان شده و دستگاه‌های آن‌ها را هک و اطلاعات‌شان را بدزدند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Watch Dogs: Legion توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده