// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۶

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی Super Mario 3D World + Bowser's Fury

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان و هفته منتهی به دوم اسفند ماه، بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

هفته گذشته بود که بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury عرضه شد و توانسته در هفته اول حضور خود در جدول فروش هفتگی انگلستان، رتبه اول را از آن خود کند. حال با گذشت یک هفته، همچنان در صدر جدول باقی‌مانده و شاهد بازگشت Grand Theft Auto V به جمع ۱۰ بازی برتر چارت انگلستان هستیم.

در رتبه دوم، بازی FIFA 21 قرار دارد. همچنین بازی Mario Kart 8 Deluxe و Animal Crossing: New Horizons هم در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که Call of Duty: Black Ops Cold War هم در رتبه پنجم قرار گرفته است. 

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا، شاهد نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هستیم که در رتبه ششم قرار گرفته است. همچنین بازی‌های GTA V و Ring Fit Adventure هم رتبه‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. در انتهای جدول هم شاهد حضور Spider-Man: Miles Morales و Just Dance 2021 در رتبه‌های نهم و دهم هستیم. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به دو اسفند ماه را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۲۳FIFA 21-
۳۵Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲Animal Crossing: New Horizons-
۵۶Call of Duty: Black Ops Cold War-
۶۸نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷۱۳Grand Theft Auto Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۱۰Ring Fit Adventure-
۹۴ Spider-Man: Miles Morales-
۱۰۱۱Just Dance 2021بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gameindustrybiz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده