// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

عرضه Tales from the Borderlands روی یک پلتفرم جدید

شرکت نینتندو در رویداد اخیر خود اعلام کرد که بازی Tales from the Borderlands در تاریخ چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

مهم نیست که تمامی نسخه‌های Borderlands را تجربه کرده باشید یا خیر، بازی Tales from the Borderlands می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوب و متفاوتی را ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن، داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی درکنار دیالوگ‌های طنزآلود بازی است که می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت اعلام شد که بازی Tales from the Borderlands برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. کاربران نینتندو سوییچ در تاریخ چهارم فروردین ۱۴۰۰ (۲۴ مارس ۲۰۲۱) می‌توانند این بازی اپیزودیک را تجربه کنند که توسط استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) ساخته شده است. بااین‌حال داستان بازی بین نسخه دوم و سوم روایت می‌شود، جایی‌که Rhys به همراه فیونا قصد دارد تا یک Vault خاص را پیدا و آن را باز کنند. 

Tales from the Borderlands هم‌اکنون در دسترس کاربران نسل هفتم و هشتم قرار گرفته است و ازطرفی به‌تازگی این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس هم رده‌بندی سنی شده است. ازاین‌رو عرضه بازی روی نینتندو سوییچ، باعث می‌شود تا تمامی کاربران پلتفرم‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی بتوانند این اثر سرگرم کننده و جذاب را تجربه کنند. در زیر هم می‌توانید تیزر کوتاه از زمان عرضه Tales from the Borderlands روی نینتندو سوییچ را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده