// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

عرضه نسخه سوم No More Heroes در تابستان ۱۴۰۰

بامداد امروز امروز اعلام شد که بازی No More Heroes 3 در تاریخ پنج شهریور ماه ۱۴۰۰ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

یکی از مجموعه‌های محبوب نینتندو را می‌توان No More Heroes دانست که نسخه دوم آن توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. البته اشاره کنم که به‌خاطر ساختار خاص این مجموعه و خشونتی که دارد، می‌توان No More Heroes را یک مجموعه متفاوت دانست که توسط Suda 51 خلق شده است.

در سال ۲۰۱۹ بود که نسخه سوم این مجموعه معرفی و هواداران همچنان منتظر اطلاعات بیشتری حول No More Heroes 3 بودند. این در حالی است که نینتندو در رویداد بامداد امروز تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد. No More Heroes III در تاریخ پنج شهریور ماه ۱۴۰۰ (۲۷ اوت) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در جریان تریلر منتشر شده از بازی هم شاهد گیم‌پلی و مکانیسم‌های مبارزه‌ای بازی هستیم.

در این نسخه ترویس تاچ‌دون، قهرمان مجموعه، باید با بیگانگان جنگیده و آن‌ها را از بین ببرد. برای انجام هر مأموریت اصلی، باید جواز حضور در آن را کسب کنید. درواقع بازیکنان باید مبلغ فعال شدن هر مأموریت را کسب کرده و سپس آن را آزاد کنند. ازاین‌رو انجام مأموریت‌های فرعی و کسب پول از مهم‌ترین ویژگی‌های No More Heroes 3 به حساب می‌آید.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی No More Heroes 3 را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده