// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۴

معرفی نسخه ریمستر یکی از بازی های مجموعه زلدا

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، نسخه HD شده بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword معرفی شد.

قبل از رویداد نینتندو دایرکت بود که کاربران منتظر رونمایی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 بودند. بخشی از این هیجان و هایپ ایجاد شده، به‌خاطر ۳۵ سالگی مجموعه افسانه زلدا بود. بااین‌حال زمانی‌که به انتهای نمایش نینتندو دایرکت رسیدیم، ایجی آئونوما، کارگردان The Legend of Zelda، اعلام کرد در حال حاضر اطلاعاتی از Breath of the Wild 2 برای اشتراک گذاری وجود ندارد و در ماه‌های آتی اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر می‌شود.

در ادامه مشخص شد که نسخه HD شده بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. به‌عبارتی، کاربران و علاقه‌مندان در تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۶ ژوئیه) می‌توانند Skyward Sword را روی نینتندو سوییچ خود تجربه کنند.

این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ برای نینتندو Wii عرضه شد و توانست ۳.۶۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین تیم سازنده از مزیت‌ها و ویژگی‌های نینتندو سوییچ در گیم‌پلی نسخه HD شده استفاده کرده تا کاربرای قدیمی هم بتوانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده