نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲

انتشار بازی Rainbow Six Quarantine با اسمی متفاوت

یوبیسافت رسما تایید کرده که اسم بازی Rainbow Six Quarantine تغییر خواهد کرد؛ هرچند که اسامی مطرح‌شده در روز‌های اخیر هم توسط این شرکت رد شده‌اند.

امروز اخباری از تغییر نام بازی Rainbow Six Quarantine به‌گوش می‌رسید که براساس آن‌ها، گفته می‌شد این نسخه از رینبو سیکس قرار است با اسم Parasite عرضه شود. بااین‌حال یوبیسافت دقایقی پیش ازطریق صحبت یکی از اعضایش با سایت PCGamesN، ضمن تایید تغییر اسم بازی، ادعای انتشار آن با عنوان Parasite را هم رد کرد. 

یوبیسافت در این مورد اعلام کرده که اخیرا اطلاعاتی از روند توسعه این بازی فاش شده که اسم Parasite هم از آن‌ها به‌دست آمده است؛ بااین‌حال این اسم، صرفا یک اسم موقتی است که سازندگان بازی از آن استفاده می‌کنند و اسم نهایی متفاوت خواهد بود. 

به‌نظر می‌رسد دلیل تغییر اسم بازی از Quarantine که معنی قرنطینه می‌دهد، اتفاقاتی باشد که در جهان شاهدش هستیم و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، از واژه قرنطینه استفاده زیادی می‌شود و سازندگان هم تمایلی به اینکه بازی‌شان اشاره‌ای به این وضعیت داشته باشد ندارند. 

نسخه جدید Rainbow Six که بازیکنان را در قالب تیمی در مقابل موجوداتی وحشی و جهش‌یافته قرار می‌دهد، ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود که بعد تا مارس ۲۰۲۱ (۱۱ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) تأخیر خورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده