// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷

ادامه انتشار محتویات بیشتر برای Division 2

یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده که با وجود تصمیم قبلی آن‌ها برای عدم پشتیبانی بیشتر از Division 2، طرفداران می‌توانند منتظر انتشار محتوای بیشتری برای این بازی باشند.

بازی Division 2 در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و از بسیاری جنبه‌ها نسبت به بازی اصلی بهبود پیدا کرده بود. این بهبودها شامل مبارزات، ساختار مراحل و سیستم پیشرفت در بازی و موارد دیگر می‌شد. با وجود تمام این بهبودها، دیویژن 2 کم‌تر از حد انتظارات یوبیسافت فروش داشت. بااین‌حال، طرفداران سرسخت بازی تا به امروز از بازی پشتیبانی می‌کنند و این پشتیبانی آن‌ها یوبیسافت را به این نتیجه رسانده که محتوای بیشتری را برای بازی در سال ۲۰۲۱ توسعه دهد و عرضه کند.

یوبیسافت طی پستی که به‌تازگی در حساب توییتری Division 2 منتشر کرده می‌گوید با اینکه قبلا تصمیم گرفته بودند که دیگر محتوای بیشتری برای این بازی منتشر نکنند، ولی حالا تغییر عقیده داده و دوباره قصد دارند آپدیت‌های بزرگی را به بازی اضافه کنند.

در پست جدید یوبیسافت می‌خوانیم: «امروز ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به شما بگوییم قرار است محتوای بیشتری برای بازی Division 2 در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. برخی از شما متوجه شدید که به‌روزرسانی ۱۲ قرار بود آخرین آپدیت مهم بازی باشد. بااین‌حال، به‌لطف پشتیبانی شما از دیویژن 2، درحال‌حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی محتوای جدیدی برای این بازی هستیم که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. با اینکه فعلا برای ذکر جزئیات این محتوای جدید زود است، ولی به شما قول می‌دهیم که قرار نیست خیلی برای عرضه‌ی آن منتظر بمانید. به‌ محض اینکه بتوانیم، اطلاعات بیشتری را با شما درمیان خواهیم گذاشت.»

Division 2 تنها بازی‌ای نیست که استودیوی Ubisoft Massive روی آن کار می‌کند. این استودیو دو بازی دیگر در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک بازی استار وارز جهان باز است و دیگری پروژه‌‌ای برای ساخت بازی از روی فیلم آواتار جیمز کمرون.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده