// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

واکنش منتقدان به بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند.

بازی Super Mario 3D World برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای نینتندو Wii U عرضه شد و با اینکه بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت کرد، اما جامعه کاربری نینتندو Wii U به این بازی ارزشمند به اندازه کافی اجازه درخشیدن نداد. ازاین‌رو، شرکت نینتندو تصمیم گرفت در جریان ۳۵ سالگی ماریو پورت آن برای نینتندو سوییچ را معرفی کند.

هم‌اکنون پورت Super Mario 3D World برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است، اما این پورت دارای یک محتوای جدید به نام Bowser's Fury است و داستان مخصوص‌به خود را دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، ارتقای جلوه‌های بصری است و محتوای تازه بازی هم از نظر بصری، طراحی بسیار خوبی را به‌نمایش می‌گذارد. 

مدتی پیش میانگین نمرات بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب بازی هستیم. در ادامه می‌توانید بخشی از واکنش منتقدان به Super Mario 3D World + Bowser's Fury را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Super Mario 3D World + Bowser's Fury

  • سازنده: نینتندو
  • ناشر: نینتندو
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: پلتفرمر

ماریو و دوستانش در Super Mario 3D World + Bowser

وی‌جی۲۴۷: ۱۰۰ از ۱۰۰

بااینکه Super Mario 3D All-Stars محتویات غنی‌ای داشت، اما از نظر بصری پیشرفت خاصی نکرده بود. عرضه Super Mario 3D World + Bowser’s Fury مورد واجبی به‌حساب می‌آمد. این پورت یکی از بهترین بازی‌های ماریو را روی کنسولی آورده که توسط کاربران بسیاری خریداری شده و محتوای جدید آن، کاملا ارزش تجربه این بازی را دارد. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury به‌راحتی در فهرست بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و شاهد یک شروع بسیار خوب برای نینتندو در سال جاری میلادی هستیم. فقط ما را برای نسخه دوم آدیسی، منتظر نگذارید.

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

ماریو‌های سه‌بعدی بسیاری را روی نینتندو سوییچ قابل بازی هستند و Super Mario 3D World + Bowser’s Fury به اندازه همان بازی‌های خوب است. این پورت به یادماندنی‌تر از نسخه نینتندو Wii U است و بخش کمپین جدید بازی باعث شده تا با یکی از بهترین پورت‌های نینتندو سوییچ تابه‌امروز روبه‌رو شویم. این یکی از بهترین بازی‌های ماریو است که تابه‌امروز ساخته شده است.

دیستراکتوید: ۱۰۰ از ۱۰۰

به‌وضوح بگویم، من این نسخه 3D World را شدیدا پیشنهاد می‌کنم، حتی بدون Bowser's Fury.

گیم اینفورمر: ۹۳ از ۱۰۰

تجربه‌ی دوباره Super Mario 3D World یا تجربه‌ی آن برای اولین‌بار، حسابی هیجان‌انگیز است. بااین‌که با یک پورت فوق‌العاده از بازی‌ای طرف هستیم که روی نینتندو Wii U عرضه شده است، اما کاربرانی که یک تجربه کاملا جدید از جهان ماریو می‌خواستند، می‌توانند از آن ایراد بگیرند.

گیمزرادار+: ۹۰ از ۱۰۰

سرگرم کننده و خلاق از ویژگی‌های بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury است و گیم‌پلی قدیمی و جدید ماریو را به‌خوبی با موفقیت بزرگی با یکدیگر ترکیب کرده است. Super Mario 3D World + Bowser's Fury بازی است که به‌خوبی ۳۵ سالگی این مجموعه را جشن می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده