// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

رتبه بندی بازی Dishonored Definitive Edition در کشور برزیل

ظاهرا باید در انتظار عرضه‌ی سری جدید بازی‌های بازسازی شده برای کنسول‌های نسل هستم باشیم. بر اساس سایت کلس‌فیلد، انجمن مشاوران رتبه‌بندی برزیل بازی Dishonored Definitive Edition را در لیست خود وارد کرده‌اند و تاریخ عرضه آن را سال ۲۰۱۵ مشخص کرده‌اند..این بازی موفقیت خوبی در کنسول‌های نسل هفتم بدست آورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Dishonored در اکتبر ۲۰۱۲ برای اولین بار برروی پلتفرم‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد. این بازی علاوه بر این که توانست از نظر تجاری هم موفق باشد، نظر منتقدین را هم به خود جلب کرد و جوایز زیادی از مراجع

نسخه‌ی Definitive به احتمال زیاد برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. بتسدا، تولید کننده‌ی بازی قرار است ماه آینده اولین کنفرانسی نمایشگاه E3 خود را برگزار کند که احتمالا این بازی در این کنفرانس معرفی می‌شود.

در چند روز گذشته نیز شایعاتی مبنی بر حضور نداشتن شماره دوم Dishonored در نمایشگاه E3 2015 به گوش می‌رسید. با توجه به احتمال معرفی نسخه‌ی ویژه از شماره‌ی اول برای کنسول‌های نسل هشتم، به احتمال بالا این خبر درست بوده است.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده