// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵

اسکین ‌های جذاب در تریلر بتل پس فصل هشتم بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون اینترتینمنت به‌تازگی تریلر جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد محتویات فصل Mayhem نظیر اسکین جدید کاراکتر Lifeline هستیم. 

همانطور که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، درگذشته اعلام کرده بود، فصل هشتم این بازی امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با شروع فصل Mayhem، بتل پس جدید بازی هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ازاین‌رو امروز تریلر جدیدی منتشر شده که در جریان آن شاهد محتویات سیزن‌پس فصل هشتم بازی Apex Legends هستیم. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد اسکین Legendary Chained Beast برای سلاح Flatline هستیم. همچنین در ادامه، اسکین‌های لجندهای بازی هم نمایش داده می‌شود.

به‌عبارتی کاربران می‌توانند اسکین Radical Action برای لجند Bangalore و Bad to the Bone برای شخصیت Lifeline هستیم. بازیکنان می‌توانند دو اسکین ذکر شده را در سطح ۲۵ و ۵۰ باز کنند. همچنین در سطح ۱۰۰ هم سلاح DMR X-1 Reactive Longbow برای بازیکنان تدارک دیده شده است. از دیگر محتویات بتل‌پس فصل Mayhem هم می‌توان‌به ایموت‌ و لودینگ اسکرین‌های مختلف اشاره کرد. 

جدا از این موارد، بد نیست به اضافه شدن لجند فیوز و سلاح 30-30 Repeater هم به بازی اشاره داشته باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بتل پس فصل هشتم ایپیکس لجندز را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده