نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۱

نزدیک بودن زمان انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Apex Legends

شایعات متعددی از احتمال عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Apex Legends در روز فردا خبر می‌دهند.

از فهرست شدن نسخه نینتندو سوییچ بازی Apex Legends در فروشگاه ژاپنی آمازون گرفته تا ویدیویی که در کانال یوتیوب رسمی این بازی در ژاپن منتشر و بلافاصله حذف شده است، همگی از احتمال نزدیک بودن انتشار اخبار بیشتر از این بازی حکایت دارند. درحالی که تاریخ انتشار این نسخه هنوز به‌صورت رسمی به تأیید نینتندو یا سازندگان بازی نرسیده است، شواهد زیادی به عرضه زودهنگام آن دلالت دارند. باتوجه به آغاز فصل ۸ محتوای این بازی آنلاین و بتل رویال در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۱ (فردا)، این تاریخ از بالاترین احتمال برای عرضه ایپکس لجندز روی کنسول سوییچ برخوردار است.

اما خبر جدیدی که در رسانه‌های مختلف بازتاب شده، پاسخ چد گرنیر، کارگردان بازی Apex Legends به پرسش یکی از کاربران توییتر درباره زمان عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ است. براین اساس، ظاهراً  ریسپاون به‌زودی اخبار جدیدی در اینباره منتشر خواهد کرد. گرنیر درباره محتوای این خبر به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است؛ اما ظاهراً نباید خیلی برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

احتمال عرضه نسخه سوییچ بازی ایپکس لجندز

بنابراین احتمالاً فردا شاهد عرضه نسخه سوییچ ایپکس لجندز باشیم. در غیر این صورت، اعلام تاریخ عرضه رسمی بازی نیز از دیگر احتمالاتی است که ممکن است فردا اعلام شود. Apex Legends برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دسترس است. همان‌طور که گفته شد، فصل هشتم این بازی از فردا شروع می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده