// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

آشنایی با دقایق ابتدایی The Medium در ویدیوی جدید این بازی ترسناک

رسانه IGN ویدیویی را از گیم‌پلی بازی The Medium منتشر کرده که ۱۸ دقیقه ابتدایی آن را روی ایکس باکس سری ایکس نشان می‌دهد.

تنها دو روز دیگر به عرضه بازی The Medium زمان باقی‌مانده است. برخلاف دو بازی Observer و Layers of Fear استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) که بازی‌های ترسناک اول شخص بودند، The Medium یک محصول سوم شخص ترسناک روانشناسی است که ساختار جدیدی هم دارد. تیم سازنده در این بازی از دو جهان به‌صورت همزمان استفاده کرده است که بازیکنان به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانند معماهای بازی را حل کرده و روند داستان را پیش ببرند. 

به‌تازگی رسانه IGN ویدیویی را از گیم‌پلی بازی The Medium منتشر کرده که ۱۸ دقیقه ابتدایی این بازی را نشان می‌دهد. در جریان ویدیو شاهد ماریان، کاراکتر اصلی داستان هستیم که در یک هتل گرفتار می‌شود و برای زنده‌ماندن تلاش می‌کند. ماریان به‌واسطه‌ی قدرتی که دارد، می‌تواند خود را در جهان Spirit قرار دهد و همزمان در جهان انسان‌ها هم مشغول گشت‌وگذار شود.

کاربران با تماشای این ویدیو که روی ایکس باکس سری ایکس هم ضبط شده، می‌توانند به‌خوبی نحوه کارکرد مکانیسم استفاده از دو جهان را در بازی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Medium در تاریخ نهم بهمن ماه (۲۸ ژانویه) برای ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر (ازطریق استیم و فروشگاه مایکروسافت) عرضه می‌شود. کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس هم در روز عرضه می‌توانند این بازی را به رایگان روی کامپیوتر و ایکس باکس خود تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده