// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

لباس کاراکترهای Resident Evil به بازی The Division 2 اضافه می‌شود

به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه Resident Evil و همکاری کپکام با یوبیسافت، لباس‌های شخصیت‌های رزیدنت ایول به بازی The Division 2 اضافه می‌شود.

در جریان شوکیس رزیدنت ایول و درکنار انتشار اخباری با محوریت Resident Evil، مورد جالبی رخ داد و آن هم همکاری کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر این مجموعه، با شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بود. کپکام اعلام کرد که به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه رزیدنت ایول، شاهد یک همکاری میان این شرکت با یوبیسافت خواهیم بود.

در جریان همکاری صورت گرفته، لباس‌های شخصیت‌های دوست داشتنی مجموعه رزیدنت ایول به بازی The Division 2 اضافه خواهد شد. به‌طور دقیق‌تر، بازیکنان دیویژن 2 در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (دو فوریه) می‌توانند رویداد رزیدنت ایول را تجربه کنند که نحوه کارکرد آن همانند سایر رویدادهایی است که در این بازی وجود دارند. اولین بخش از جایزه شما، تنها با ورود به بازی در اختیارتان قرار داده می‌شود که لباس Raccoon Police Department شخصیت لیان کندی است.

از دیگر لباس‌های بازی هم می‌توان به لباس شخصیت هانک و جیل ولنتاین اشاره کرد. در ادامه هم می‌توانید تریلر منتشر شده برای این کراس‌اور را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. اشاره کنم که رویداد ذکر شده تنها تا تاریخ ۲۷ بهمن ماه (۱۵ فوریه) ادامه خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده