// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

نسخه ایکس باکس سری ایکس Hitman 3 روی رزولوشن 4K نسبت به پلی استیشن 5 برتری دارد

دیجیتال فاندری با بررسی Hitman 3 روی پلتفرم‌های عرضه شده، متوجه شده که نسخه ایکس باکس سری ایکس از نظر رزولوشن عملکرد بهتری نسبت ‌به نسخه پلی استیشن 5 این بازی دارد.

بالاخره بازی Hitman 3 روانه بازار شد و توانست از دید منتقدهای بازی‌های ویدیویی بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. این در حالی است که یکی از موارد جالب با شروع یک نسل، انتشار ویدیوهای مقایسه‌ای یک بازی روی پلتفرم‌های جدید است.

به‌تازگی دیجیتال فاندری بازی هیتمن 3 را روی پلتفرم‌های عرضه شده، مخصوصا پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مقایسه کرده است تا کاربران متوجه شوند که از نظر بصری، کدام پلتفرم برتری داشته است. از نظر عملکرد پلتفرم‌های نسل نهمی، ایکس باکس سری ایکس در بخش رزولوشن و کیفیت سایه‌ها نسبت به پلی استیشن 5 برتری دارد. 

بازی Hitman 3 روی ایکس باکس سری ایکس با نرخ فریم ۶۰ برثانیه و رزلوشون 4K واقعی (3840x2160) اجرا می‌شود. این در حالی است کاربران پلی استیشن 5 هیتمن 3 را با رزولوشنی نزدیک به 4K (درواقع رزولوشن 3840x1800) تجربه خواهند کرد. دراین‌میان اشاره کنم که کیفیت سایه‌ها در نسخه سری ایکس، روی درجه High قرار دارد، اما روی PS5 روی درجه Medium قرار داده شده است. بااین‌حال از نظر کیفیت بافت‌ها و تکسچرها، هر دو پلتفرم، کیفیت Ultra را ارائه می‌دهند.

ایکس باکس سری اس هم Hitman 3 را با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌کند. کیفیت سایه‌ها و بافت‌ها در این پلتفرم‌ به‌ترتیب روی Low و High قرار داده شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ با مراجعه به لینک خبری، می‌توانید توضیحات کامل دیجیتال فاندری حول عملکرد بازی هیتمن 3 را مطالعه و تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده