نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

Apex Legends احتمالاً ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

در توضیحات تریلر جدید بازی Apex Legends به انتشار پورت نینتندو سوییچ این بازی همزمان با آغاز فصل هشتم آن اشاره شده است.

بازی Apex Legends از استودیوی ریسپاون اینترتینمنت بعد از عرضه غافلگیر کننده‌ای که در سال ۲۰۱۹ داشت، به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. از طرفی، توسعه‌دهندگان این بازی به پشتیبانی مداوم و عرضه محتوای جدید برای این بازی بتل رویال کرده و جایگاه خوبی را در میان هواداران برای خود ایجاد کرده‌اند. تابستان امسال اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز منتشر خواهد شد؛ اما بعد از تشدید بحران شیوع ویروس کرونا این پروژه نیز مانند بسیاری از برنامه‌های دنیای بازی‌های ویدیویی با تأخیر مواجه شد. هرچند به‌نظر می‌رسد احتمالاً به‌زودی شاهد عرضه پورت سوییچ این بازی خواهیم بود.

روز گذشته استودیوی ریسپاون از فصل جدید این بازی رونمایی کرد که علاوه‌بر معرفی یک کاراکتر جدید، ظاهر کلی King’s Canyon را با تغییرات زیادی مواجه خواهد کرد. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Apex Legends News در جریان معرفی فصل جدید این بازی نکته‌ی جالب توجهی را کشف کرده است. در توضیحات ویدیویی که با عنوان «داستان‌هایی از سرزمین‌های دور» ازطریق کانال یوتیوب ژاپنی Apex Legends منتشر شده، به امکان تجربه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ از تاریخ دوم فوریه (۱۴ بهمن) و همزمان با آغاز فصل هشتم این بازی اشاره شده است.

کاراکتر Fuse در بازی Apex Legends

جالب اینجا است که اشاره به پورت نینتندو سوییچ بازی Apex Legends در نسخه انگلیسی این ویدیو وجود ندارد. البته سایر کاربران از کشورهایی مانند دانمارک و لهستان نیز این موضوع را در کانال‌های محلی خود تأیید کرده‌اند. هرچند برخی از این موارد نیز بعداً از توضیحات ویدیوی منتشر شده پاک شده است.

 الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی ایپکس لجندز پیش از این انتهای سال ۲۰۲۰ را برای عرضه نسخه سوییچ این بازی تعیین کرده بود اما بعدها بدون اشاره به یک تاریخ مشخص به اوایل ۲۰۲۱ اشاره شده بود. چند ماه پیش هم وبسایت مرجع ESRB اقدام به رده بندی سنی این بازی روی نینتندو سوییچ کرده بود که می‌تواند از نزدیک بودن زمان انتشار بازی حکایت داشته باشد. این نسخه همانند پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی، با رده سنی T یا نوجوان (سنین ۱۳ سال به بالا) به ثبت رسیده که «خون و خشونت» دلیل آن برشمرده شده است.

بنابراین تا زمانی‌که Respawn به‌صورت جداگانه به اعلام این خبر نپرداخته، تنها می‌توان تا تاریخ چهاردهم بهمن ماه برای تأیید این ادعا منتظر ماند. بازی Apex Legends در حال حاضر برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قابل دسترسی است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع dualshockers.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده