// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

واکنش منتقدین و نمره های بازی Hitman 3

چندی پیش میانگین نمرات بازی Hitman 3 منتشر شد و شاهد عملکرد عالی سومین نسخه از سه‌گانه جدید هیتمن هستیم.

در سال ۲۰۱۶، شرکت IO Interactive، سازنده و ناشر مجموعه Hitman، نسخه جدیدی را از این مجموعه منتشر کرد که به‌صورت اپیزودیک در اختیار کاربران قرار گرفت. در ادامه و ساخته شدن نسخه دوم، کاربران توانستند تجربه‌ای بهتر و سرگرم کننده‌تر را کسب کنند و انتظار برای نسخه سوم بیش‌ازپیش سخت‌تر شد؛ آن هم زمانی‌که Hitman 3، پایانی برای ماجراجویی مامور ۴۷ به حساب می‌آید. 

شرکت آی‌او اینتراکتیو اعلام کرده که Hitman 3 از نظر گیم‌پلی و سیستم مبارزات، تنوع بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازاین‌رو شاهد مراحلی هستیم که ارزش تکرار بالایی خواهند داشت، زیرا بازیکنان می‌توانند به‌روش‌های مختلف هر مرحله را کامل کنند. همچنین قرار است شاهد محیط‌های جذابی باشیم تا کاربران در هر مرحله با ساختاری کاملا متفاوت روبه‌رو شوند.

امروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Hitman 3 منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب این بازی هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با هیتمن 3 را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Hitman 3

  • سازنده: IO Interactive
  • ناشر: IO Interactive
  • سبک: اکشن مخفی‌کاری
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، گوگل استیدیا

مأمور 47 در حالت نیم‌رخ در Hitman 3

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

به‌صورت جداگانه نگاه کنیم، هیتمن 3 به‌واسطه‌ی متنوع بودن کارهایی که می‌توانید انجام دهید، ارزشمند است. این در حالی است که اگر به‌صورت کلی نگاه کنیم، سه‌گانه World of Assassination را می‌توان یکی از کامل‌ترین و بهترین سه‌گانه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی دانست. بازی به‌خوبی پایانی برای مامور ۴۷ را به‌تصویر می‌کشد؛ حداقل درشرایط فعلی. ازطرفی بسیار هیجان‌زده هستم تا ببینم IO Interactive بازی جیمز باند را به چه شکل توسعه خواهد داد. شاید در ماه ژانویه قرار داشته باشیم، اما با اطمینان می‌گویم که Hitman 3 یکی از بازی‌های مورد علاقه در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

گیمزبیت: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

هیتمن کلمه‌ای است که برپایه واژه Chekhov's guns ساخته شده و مامور ۴۷ را به‌خوبی در موقعیتی قرار داده تابه‌واسطه‌ی ساختار آن ماشه را بکشد.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

ارائه رضایت بالا، عمیق و ارزش تکرار بسیار بالا. هیتمن 3 یک نسخه بسیار خوب از یک مجموعه ویژه شرکت IO Interactive است. پایه و اساس بازی همان مواردی است که در نسخه ۲۰۱۶ شاهد آن بودیم، اما نقشه‌ها و محیط‌های بسیار خوب این نسخه عاملی است که این سه‌گانه را ارزشمند کرده است. 

پی‌سی گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

یک بازی سندباکس با ارزش تکرار بسیار زیاد، عمیق و زیبا که شامل مراحلی بسیار زیبا در میان این مجموعه می‌شود. 

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

نکته خوب مجموعه هیتمن، طراحی مراحل، موارد خلاقانه، تجربه‌ای که ارائه می‌دهد و گشت‌وگذار در جهان بازی است که این موارد در Hitman 3 نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. این نسخه پرونده سه‌گانه را بسیار هوشمندانه و به‌واسطه وقایعی که از قبل رخ داده، به سرانجام می‌رساند. همچنین برای کاربرانی که خواهان استاد شدن در مراحل و کسب تجربه‌ای کامل هستند، بازی بسیار ارزشمند بوده و پاداش خوبی را ارائه می‌دهد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده